آگهیهای شغلی هر دو برای موقعیتهایی در دفتر Google در سانفرانسیسکو هستند، یکی برای مدیر بازاریابی محصول، دامنهها و دیگری برای مدیر شریک استراتژیک، gTLD برنامه. فهرست مدیر بازاریابی محصول ادعا می کند، “اینترنت با دامنه های سطح بالا، از 22 چهره آشنا مانند .com و .net و .edu به بیش از 1400 در 18 ماه آینده خواهد رسید.
فهرست مدیر شریک استراتژیک به صراحت بیان میکند: «Google در حال راهاندازی یک domain و ما به دنبال افرادی هستیم که در مورد ایجاد این تجارت جدید برای Google هیجان زده هستند.” در فهرست مشاغل، Google میگوید که درخواست داده است تا رجیستری برای 98 دامنه جدید سطح بالا، “از اصطلاحات برند Google مانند .google و .chrome تا پسوندهای دامنه عمومی مانند .how و .fly.”
همانطور که گزارش DomainNameWire.com اشاره میکند، برای هر کسی که فکر میکرد برنامههای Google فقط فروش مستقیم نامهای دامنه است، این پستهای شغلی ثابت میکنند که این شرکت استراتژی بسیار گستردهتری دارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.