بهروزرسانی: همانطور که در داستان جدیدتر ما توضیح داده شد، خیر، Google+ نرخ تعامل 60 درصدی ندارد، رقم 60 درصد در واقع به تعداد کاربران Google+ با هر محصول Google اشاره دارد.
اگرچه اعداد مالی کلی شرکت مطابق انتظارات نبود، +Google این تعداد همچنان به رشد چشمگیر خود ادامه می دهد و لری پیج، مدیر عامل شرکت را بر آن داشت تا در بیانیه مکتوب گوگل اعلام کند که در مورد آن “فوق العاده هیجان زده” است:
“من در مورد رشد Android، Gmail و Google+ که اکنون 90 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد بسیار هیجان زده هستم – بیش از دو برابر آنچه من فقط سه ماه پیش اعلام کردم. با ایجاد یک رابطه معنادار با کاربران خود از طریق +Google، تجربیات شگفت انگیزی را در سراسر خدمات خود ایجاد خواهیم کرد. من در مورد کاری که میتوانیم در سال 2012 انجام دهیم بسیار هیجانزده هستم – فرصتهای فوقالعادهای برای کمک به کاربران و رشد کسبوکار ما وجود دارد.»
این یک جهش بزرگ است — بیش از دو برابر 40 میلیون کاربر +Google آن صفحه در مورد آخرین تماس درآمد در ماه اکتبر گزارش داد. فیسبوک 800 میلیون کاربر دارد و توییتر اخیراً 100 میلیون کاربر «فعال» دارد. اما، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مقایسه کردن دشوار است شماره های کاربر بین Facebook، Twitter و Google+.
تعداد کاربران لزوماً نشاندهنده سلامت هیچ سایتی نیست – آنچه اهمیت دارد میزان استفاده از یک سایت است. و پیج در طول تماس سرمایهگذاران که هنوز ادامه دارد، توضیح داد:
- بیش از 60 درصد از کاربران +Google روزانه درگیر هستند
- بیش از 80 درصد در هفته درگیر هستند
آنچه که مشخص نیست این است که Google چگونه “تعامل” را با Google+ تعریف میکند – فقط وارد شدن به سیستم و نگاه کردن به جریان؟ در حال بررسی اعلان ها؟ یک چیز دیگر؟ در طول تماس با سرمایهگذار، Vic Gundotra از Google تعدادی تصویر را پست کرد که یکی از آنها به ورود روزانه/هفتگی 60 درصد و 80 درصد اشاره داشت.
با این وجود، این واقعیت که حسابهای +Google در سه ماه گذشته بیش از دو برابر شده است، بدون شک نشانه مثبتی برای Google است.
Google اخیراً در تبلیغ +Google بسیار فعال بوده است و از تبلیغات تلویزیونی برجسته استفاده کرده و یکپارچهسازی میکند. آن را با سایر محصولات Google و، شاید مهمتر از همه، ساختن آن بسیار قابل مشاهده تر در Google.com از طریق اخیر ویژگی «جستجو، به علاوه دنیای شما» را اعلام کرد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.