اعلانیه
اعلانیه

براساس به شرایط “سرمایه گذاران ایالات متحده و ژورنال های اروپاییبه طور قانونی در حال حاضر در پشت سر شرایط سرمایه گذاران آمریکایی و اروپایی هستند. href=”https://searchengineland.com/cookiegate-another-privacy-black-eye-for-google-111993″>Cookieegate، دور زدن تنظیمات حریم خصوصی پیش‌فرض در مرورگر Safari آیفون توسط Google. هنگامی که این عمل در اوایل سال جاری در مقاله ای در وال استریت ژورنال کشف یا فاش شد، توسط Google متوقف شد.

در آن زمان که Google بیانیه‌ای را منتشر کرد، با این استدلال که صرفاً تجربه‌ای را ارائه می‌کرد که کاربرانش قبلاً برای دریافت آن وارد سیستم شده بودند، و این یک نوع توطئه شرورانه نبود:

ژورنال به اشتباه توصیف می کند که چه اتفاقی افتاده و چرا. ما از عملکرد شناخته شده Safari برای ارائه ویژگی‌هایی استفاده کردیم که کاربران واردشده به سیستم Google فعال کرده بودند. مهم است که تأکید کنید این کوکی‌های تبلیغاتی اطلاعات شخصی را جمع‌آوری نمی‌کنند.

نتیجه تحقیقات ایالات متحده و اروپا می تواند جریمه و سایر مجازات ها برای Google باشد.

در ایالات متحده، سؤال اصلی این است که آیا رفتار Google توافق حریم خصوصی با FTC ایالات متحده را نقض می کند یا خیر بیش از Google Buzz، که از جمله موارد دیگر را ملزم می‌کرد که Google در آینده شیوه‌های حریم خصوصی خود را نادرست معرفی نکند. بر اساس گزارش‌ها، جریمه ممکن است برای هر تخلفی 16000 دلار در روز باشد.

دادستان کل ایالت ایالات متحده به طور همزمان و جداگانه در حال بررسی موضوع حریم خصوصی مرورگر Safari هستند که می تواند مجموعه ای موازی از مجازات های مالی را نیز به همراه داشته باشد. البته گوگل می‌تواند هر جریمه‌ای را بدون تلنگر پرداخت کند. با این حال، تبلیغات منفی و آسیب احتمالی به شهرت Google در بین عموم نگرانی‌های بزرگ‌تری است.

هفته گذشته پروژه اینترنتی Pew داده های نظرسنجیرا منتشر کرد. که نشان می‌دهد مردم ایالات متحده به شدت از Google در استفاده از موتور جستجوی خود حمایت می‌کنند، اما ایده شخصی‌سازی جستجو یا تبلیغات هدفمند رفتاری را دوست ندارند.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *