فقط برای اینکه ثابت کنیم بازاریابی آبجو همیشه به معنای کشتی گرفتن زنان کم لباس در یک میدان عمومی نیست، نیو بلژیک بروینگ مستقر در فورت کالینز با یک کمپین تبلیغاتی و طراحی Cultivator برای نام تجاری آبجو Fat Tire خود راه اندازی کرده است. بسیار باهوش تر از مثلا تیم بیکینی سوئد. در واقع، این جشن فوقالعادهای از ماهیت انسان، نبوغ و احمق بودن است که کار بزرگی را انجام میدهد و برندسازی کمپین «به خوبی با مردم جفت میشود» را برجسته میکند.
این کمپین شامل عناصر دیجیتال به همراه چاپ، تلویزیون و قرعه کشی است. یکی از عناصر دیجیتالی کویز/بررسی است که بازدیدکنندگان سایت می توانند در آن شرکت کنند. با پاسخ دادن به چند سوال اساسی (“من از یک ____ در دستم خوشحالم”، “حیوان روح من یک _______ است” یا “تو هرگز مرا با پوشیدن _____ نمی گیری”)، نیو بلژیک بازدیدکننده را با یک چاق جفت می کند. تجربه تایر برخی از نمونهها عبارتند از: دوچرخه سواری، دوچرخه سواری یا رقص دوچرخه.
همچنین یک برنامه تلفن همراه وجود دارد که دوچرخه سواری را با سرعتی سریع به تلفن های همراه می آورد. ، بازی چند نفره که کاربران می توانند آن را برای اندروید یا iOS دانلود کنند. این بازی بازیکنان را روی صندلی دوچرخه قرار می دهد تا با دوستان خود بازی کنند.
کسانی که در توییتر یا اینستاگرام هستند میتوانند تصاویری از چیزهایی که فکر میکنند به خوبی با آبجو Fat Tire جفت میشوند پست کنند، هشتگ #pairswell را اضافه کنند و تصویر آنها در #pairswell gallery در وب سایت Fat Tire.
و یک قرعه کشی نیز وجود دارد. کسانی که به سادگی با استفاده از ایمیل، فیس بوک، توییتر یا گوگل پلاس یک حساب کاربری با آبجو ایجاد می کنند، محتوا را در سایت های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، از برنامه موبایل Bike Joust یا برنامه دیگری به نام حالت آبجو یا به سادگی مشترک شدن در ایمیل، هشدارها برای برنده شدن در سفر به Tour de Fat در سن دیگو.
پخش های تلویزیونی که در 13 بازار پخش می شوند کمپین را تکمیل می کنند.
نقطه اول از سه نقطه روی برخی از دوچرخهسواران خشن، ریشدار، کلاهخوددار و مشکی پوشانده شده با چرم باز میشود، در حالی که برای چرخیدن آماده میشوند. آنها «چوپادروس» هستند، یک باشگاه دوچرخه سواری که «با هم، مشروب می نوشند و اذهان مردم را با قیچی های وحشی ما به هم می ریزند». این آگهی با برچسب “با Choppers/Easy Riding/Freedom/People به خوبی جفت می شود.”
Junkyard Junkyard Cyclocross را به نمایش می گذارد که توسط Bilenky Cycle Works در فیلادلفیا میزبانی می شود. در آگهی، بچه ها قطعات فلزی پیچ خورده اتومبیل را دیدند تا یک مسیر مسابقه بسازند. سپس لباسهای توتوس بنفش و زرد میپوشند و مسابقه میدهند. این آگهی با برچسب “با بازیافت/زنگ گاو/پیروزی/مردم به خوبی جفت می شود.”
در نقطه سوم، Joust، رزمندگان لباس میپوشند و به قرون وسطی میروند. آنها کلاههای فوتبال برای زره، دوچرخههایی با قاب بلند برای اسبها و نیزههایی دارند که با یک دستکش بوکس پوشانده شده است. هنوز هم دردناک است، اما باشگاه های دوچرخه سواری با خوشحالی در سراسر کشور رقابت می کنند. این آگهی با برچسب “با لکه های چمن/بسته های یخ/مردم به خوبی جفت می شود.”
نکته شگفتانگیز در مورد این کمپین این است که راههای مختلفی را ارائه میکند که از طریق آن افراد میتوانند برند را تجربه کنند. چندین نقطه ورودی مسیرهای متعدد تجربه و این احتمال وجود دارد که این تجربیات به فروش برای برند تبدیل شوند.
[vimeo]https://vimeo.com/95323486[/vimeo]
[vimeo]https://vimeo.com/95323495[/vimeo]
[vimeo]https://vimeo.com/95323493[/vimeo]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.