اعلانیه
اعلانیه

EMarketer: 88 درصد از شرکت های آمریکایی تا سال 2014 در فیس بوک بازاریابی می کنند

facebook-logo-squareدر گزارش جدید، شرکت تحقیقات بازار eMarketer تخمین می زند که 88 درصد از شرکت های آمریکایی تا سال 2014 در فیس بوک بازاریابی خواهند کرد.

این بیش از دو برابر تخمین زده شده 43 درصدی است که در سال 2009 از فیس بوک استفاده می کردند، و از 83 درصدی که تخمین زده می شود امسال در فیس بوک بازاریابی کنند، بیشتر است. (و بطور قابل توجهی بالاتر از 17 درصد از بازاریاب هایی که از Pinterest استفاده می کنند یا قصد استفاده از آن را دارند که قبلاً امروز گزارش کردیم.)

در اینجا تخمین رشد eMarketer برای پذیرش بازاریابی فیس بوک آمده است:

emarketer Facebook chart

فیس بوک از سال 2007 صفحات رایگان را برای مشاغل ارائه می دهد، اما نیاز به افزایش درآمد خود، اخیراً تمرکز بیشتری بر ایجاد گزینه های بازاریابی پولی داشته است. جدیدترین آنها نتایج جستجوی حمایت‌شده است و دیگر گزینه‌های بازاریابی پولی اخیر شامل پست های تبلیغ شده. گرگ فین ما به این «پرداخت شده» اشاره کرده است. سازمان» فیس بوک.

این شرکت در راه اندازی کسب و کارهایی با هر اندازه موفق بوده است. در اولین تماس درآمدی خود یک ماه پیش، مدیر عامل شرکت شریل سندبرگ اعلام کرد که 11 میلیون کسب و کار دارای صفحات فیس بوک هستند — این بیشتر از کسب و کارهایی که فهرست محلی Google خود را ادعا کرده اند.

در اوایل این هفته، Kenshoo گزارش کرد که بازاریابان بودجه تبلیغات فیس بوک خود را با سرعت بیشتری نسبت به بودجه جستجوی پولی خود افزایش می دهند.

kenshoo-chart

و همچنان، سوالاتی در مورد اثربخشی باقی می ماند بازاریابی/تبلیغات فیس بوک اما پرسش‌ها یا نه، داده‌های eMarketer نشان می‌دهد که عدم قطعیت به نوعی مانع از مشارکت کسب‌وکارها در فیس‌بوک نمی‌شود.

(توجه: نظرسنجی eMarketer نشان دهنده شرکت با 100 کارمند یا بیشتر است و شامل استفاده از هر ابزار بازاریابی فیس بوک، رایگان یا پولی است.)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *