اعلانیه
اعلانیه

cyber-monday-240از شنیدن درباره “دوشنبه سایبری” خسته شده اید؟ من نیستم. در واقع، من نمی‌توانم داده‌های خرید کافی را به دست بیاورم، که فقط از منابع به‌ظاهر بی‌شمار به دست می‌آیند. اکنون دوستان ما در comScore در خرید آنلاین تعطیلات با .

هفته سایبری 6 میلیارد دلاری

شرکت متریک گفت که خرید آنلاین برای تعطیلات 2011 در حال حاضر به 18.7 میلیارد دلار رسیده است (افزایش 15 درصدی نسبت به سال قبل). مصرف کنندگان ایالات متحده با توجه به قیمت گذاری تهاجمی و حمل و نقل رایگان، تقریباً 6 میلیارد دلار در هفته پس از تعطیلات شکرگزاری هزینه کردند.

ارسال رایگان مورد نظر

حمل و نقل رایگان یک محرک مهم برای هزینه های مصرف کننده آنلاین است. هفتاد و هشت درصد از مشتریان به comScore گفتند که ارسال رایگان برای تصمیم آنها برای خرید آنلاین بسیار مهم یا تا حدودی مهم است.

خریدهای دیجیتالی بزرگ برای خرید موبایل

خرید از طریق تلفن همراه نیز شاهد اقدامات زیادی بود و در طول سیل داده های پس از تعطیلات پوشش زیادی دریافت کرد. در نسخه جداگانه‌ای که امروز منتشر شد، comScore درباره خرید «تجارت سیار» بحث کرد. نمودارهای زیر برترین دسته‌های خرید تلفن همراه را نشان می‌دهند – تقریباً نیمی از دارندگان گوشی‌های هوشمند در مقطعی از گوشی‌هایشان چیزی خریده‌اند – و مکان این خریدها.

خرید از طریق تلفن همراه بیشتر در خانه انجام می شود

جالب‌تر از دسته‌های خرید، اطلاعات مکان است. بیش از نیمی (56 درصد) از خریداران گوشی های هوشمند خرید خود را در خانه انجام دادند. می‌توانیم فرض کنیم که اکثر آن‌ها رایانه شخصی دارند، اما ترجیح داده‌اند از دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده کنند. اقلیت قابل توجهی (42 درصد) در محل کار از طریق تلفن های خود چیزهایی خریدند – جایی که احتمالاً رایانه شخصی نیز دارند.

در نهایت نزدیک به 40 درصد (36 درصد) از این پاسخ دهندگان چیزهایی را «در فروشگاه» خریدند. به احتمال زیاد چیزی شبیه این به نظر می رسد: برای مثال یک مصرف کننده در Best Buy تأیید می کند که تلویزیون خاصی را می خواهد و سپس آن را به صورت آنلاین با قیمت کمتر خریداری می کند. همچنین ممکن است افرادی محصولاتی را خریداری کنند که در انبار موجود نیستند یا آن‌قدر بزرگ هستند که نمی‌توانند آن روز به خانه ببرند.

تحقیقات چندین شرکت نشان داده است که تجربه ضعیف سایت تلفن همراه باعث رها شدن مصرف کننده می شود. با این حال اکثر خرده فروشان هنوز سایت های بهینه شده برای موبایل ندارند. اگر این درست باشد، احتمالاً برای تعطیلات 2011 خیلی دیر شده است.

(تصویر استوک توسط Shutterstock.com و با اجازه استفاده شده است.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *