اعلانیه
اعلانیه

ComScore روش‌های رتبه‌بندی را اصلاح می‌کند، اما ویژگی‌های برتر وب ایالات متحده عمدتاً بدون تغییر

comscore-logoگوگل، مایکروسافت و یاهو سه دارایی برتر وب پربازدید در ایالات متحده در ماه آگوست بودند – درست مانند ماه‌های متمادی، و علی‌رغم اینکه comScore تغییراتی را در نحوه تخمین ترافیک وب‌سایت ایجاد کرده است.

در اشتراک‌گذاری اعداد آگوست 2012 از سرویس Media Metrix، سه تغییر در نحوه رتبه بندی وب سایت ها ایجاد کرده است:

اولین پیشرفت، ادغام برآوردهای به روز شده جهان جمعیتی بر اساس داده های سرشماری سال 2010 ایالات متحده است که یک حسابداری بهبود یافته از درصد جمعیتی که در هر بخش جمعیتی قرار می گیرند ارائه می دهد. . پیشرفت دوم، بهبود روش بررسی شمارش comScore برای نشان دادن بهتر افراد در خانواده‌هایی بود که فقط تلفن همراه دارند. سومین و آخرین پیشرفت، تکنیک جدیدی برای محاسبه رد کوکی در مرورگرهای سافاری است، برای سایت‌هایی که از طریق روش اندازه‌گیری دیجیتالی یکپارچه (UDM) comScore اندازه‌گیری می‌شوند.

با وجود این، تغییر چندانی در رتبه‌بندی آگوست وجود ندارد. هفت ملک پربازدید مانند یک ماه قبل است. اپل از 10 رتبه اول خارج شد و در ماه آگوست در رتبه 11 قرار گرفت. ESPN شاهد افزایش ترافیک قابل توجهی در ماه اوت بود (شاید مربوط به المپیک و/یا مرتبط با NFL). این 50 کامل برتر است.

comscore-top-50-august

با توجه به تغییرات در نحوه تخمین ترافیک، comScore نسبت به انجام هر گونه مقایسه ماه به ماه یا سال به سال در داده های خود هشدار داده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *