اعلانیه
اعلانیه

comScore می گوید زمان حضور فیس بوک در سایت به بیش از 400 دقیقه برای هر کاربر در ماه ژوئن بازگشته است.

پس از چند ماه فعالیت راکد، بر اساس داده‌های جدید comScore، استفاده از فیس‌بوک در ماه ژوئن افزایش یافت.

این شرکت می‌گوید که کاربران فیس‌بوک در ماه ژوئن به طور متوسط ​​بیش از 400 دقیقه در سایت حضور داشته‌اند که در مقایسه با میانگین 381 دقیقه‌ای که در ماه می صرف کرده‌اند، پنج درصد افزایش دارد.

facebook-minutes-comscore

اما این اولین بار نیست که استفاده از سطح 400 دقیقه فراتر می رود. در اوایل سال جاری، comScore گزارش داد که کاربران فیس بوک به طور متوسط ​​405 دقیقه در سایت بودند.

ComScore همچنین گزارش می‌دهد که تعداد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد فیس‌بوک در ماه ژوئن پس از چند ماه کاهش، اندکی افزایش یافته است. تخمین زده می شود که در ماه ژوئن 159.8 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد از فیس بوک وجود داشته باشد که از 158 میلیون در ماه مه افزایش یافته است.

facebook-visitors-comscore

توجه داشته باشید که این اعداد فقط فعالیت دسک‌تاپ را محاسبه می‌کنند و بازدید از تلفن همراه را ندارند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *