اعلانیه
اعلانیه

google-plus-red-128Google+‎ با توجه به اینکه کاربرانش فقط سه دقیقه در ماه در سایت صرف می‌کنند، یک «شهر ارواح مجازی» است. فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی. اینگونه است که وال استریت ژورنال شبکه اجتماعی Google را در حین گزارش آمارهای استفاده جدید از com مشخص می کند.

com

طبق گزارش comScore، کاربران +Google در ماه ژانویه به طور متوسط ​​تنها سه دقیقه در سایت حضور داشتند که در مقایسه با میانگین 405 دقیقه فیس بوک به ازای هر بازدیدکننده، بسیار ناچیز است. Tumblr و Pinterest هر دو به طور متوسط ​​89 دقیقه برای هر کاربر داشتند، در حالی که لینکدین 17 دقیقه برای هر کاربر و توییتر 21 دقیقه زمان ثبت کردند. خرابی:

  • فیس بوک: 405 دقیقه
  • Pinterest/Tumblr: 89 دقیقه
  • تویتر: 21 دقیقه
  • LinkedIn: 17
  • MySpace: 8
  • Google+: 3

داده‌های ComScore فقط فعالیت دسک‌تاپ را پوشش می‌دهد، نه موبایل – منطقه‌ای که گفته می‌شود فیس‌بوک و توییتر هر دو فعالیت قابل توجهی دارند. شماره توییتر فقط برای استفاده از Twitter.com به حساب می‌آید، و استفاده از طریق مشتریانی مانند Tweetdeck، مشتری رسمی توییتر و بسیاری دیگر را نادیده می‌گیرد.

بدون شک زمان حضور در سایت نسبت به تعداد کاربران خالص هنگام مقایسه شبکه‌های اجتماعی معیار بهتری برای استفاده است. لری پیج، مدیر عامل شرکت گوگل، در جریان آخرین تماس درآمدی گوگل، گفت که گوگل پلاس 90 میلیون کاربر دارد. ، که حدود 10 درصد از فعالفیس بوک است. پایگاه کاربر. اما Google درباره تعداد کاربران «فعال» در Google+‎ صحبت نمی‌کند و اخیراً روند ایجاد حساب خود را تغییر داده است تا همه کاربران جدید به طور پیش فرض دارای حساب های +Google هستند.

برخی مثبتوجود داشته است > گزارش‌هایی اخیراً در مورد استفاده از +Google، اما به نظر می‌رسد برابر تعداد گزارش های نامطلوب. حتی برخی از کاربران +Google – چه افراد و چه برندها – که دستاوردهای بزرگی در دنبال‌کنندگان/حلقه‌ها مشاهده می‌کنند، به کیفیت آن فالوورها شک دارم.

برادلی هوروویتز از Google در دفاع از خود به WSJ می‌گوید که Google+‎ مانند سایر شبکه‌های اجتماعی فقط یک سایت مقصد نیست – ویژگی‌های آن به طور فزاینده‌ای در محصولات و خدمات Google ارائه می‌شوند.

آقای هوروویتز از به اشتراک گذاشتن داده‌هایی درباره مدت زمانی که مردم در +Google صرف می‌کنند خودداری کرد، اما گفت: «ما با هر معیاری که به آن اهمیت می‌دهیم در حال رشد هستیم.» سخنگوی Google گفت داده‌های comScore «به‌طور چشمگیری کمتر» از داده‌های داخلی Google است.

و یکی از جنبه‌های مهمی که WSJ به آن توجه نکرده است، رابطه بین Google+‎ و جستجو است. با راه اندازی Search Plus Your World در ماه گذشته ، Google در نتایج جستجوی اصلی خود محتوای +Google را بیشتر از همیشه نشان می دهد .

یکی از مدیران برند که سازمانش در +Google فعال است – همراه با فیس‌بوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی – اخیراً به من گفت که برای سازمان او، Google+‎ تماماً در مورد SEO است. برای بسیاری، این دلیل کافی برای فعال بودن در Google+‎ است، حتی اگر استفاده واقعی از سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار عقب باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *