

هریس دایموند، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، McCann Worldgroup در سمت چپ مصاحبه با تیم ماهونی، مدیر ارشد مدیریت جهانی شورلت
زمانی که اکثر آمریکاییها فقط هر سه تا شش سال یکبار آماده خرید خودرو هستند، نمایش تبلیغات در تلویزیون یا رسانههای سنتی که به خرید فوری فشار میآورند، برای مخاطبی که آمادگی شنیدن آن را ندارد، تا حد زیادی «ناشنوا» است. رسانه دیجیتال را به عنوان راه حل وارد کنید.
تیم ماهونی، مدیر عامل، رهبر عملیات بازاریابی جهانی شورلت و جهانی GM گفت: «دیجیتال، برخلاف رسانههای پخش و سنتی، به بازاریابان اجازه میدهد تا زمانی که در حال خرید، تحقیق یا جستجوی اطلاعات بیشتر هستند، به مشتریان دسترسی پیدا کنند. جنرال موتورز.
Mahoney امروز در کنفرانس 4A’s Transformation سخنرانی میکرد – گردهمایی سالانه انجمن آژانس های تبلیغاتی آمریکا.
سنتی، البته، نقش خود را دارد – ایجاد برند برای زمانی که مصرف کننده آماده خرید است. هدف ماهونی این است که افراد بیشتری را به سمت فکر کردن به “تایم بعدی” سوق دهد، اگر قبلاً مالک Chevy نیستند، تا در آینده به آن فکر کنند.
وبلاگ زنده مصاحبه وی در زیر آمده است:
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.