این هفته در بازاریابی عمدتاً در مورد سه موضوع اصلی بود: فراگیر بودن داده ها، ویدئوهای کوچک و مبارزه اما اهمیت محلی. البته، همه ما منتظریم ببینیم که آیا فیسبوک اطلس را خریداری میکند یا نه و با ظهور بازاریابی «همه کانال» ادامه پیدا میکند یا نه.
این … بخش بازاریابی است.
DataSift با Query Builder تعبیهشده خود، موج بعدی Social را با ابزاری بصری و در عین حال قدرتمند تقویت میکند که به کاربران تجاری امکان میدهد تا اطلاعات اجتماعی را فیلتر، پیدا کنند و بینش جمعآوری کنند. در تمام جنبه های کسب و کار و تجربه مشتری.
گرفتن و ذخیره دادههای بزرگ دیگر برای بیشتر یک مشکل واقعی نیست. اکنون مشکل این است که چگونه از آن استفاده کنیم و به موقع در اختیار ذینفعان قرار دهیم. به زودی، بازاریابان اطلاعات قابل توجهی بیشتری در اختیار خواهند داشت.
Apigee Insights یک پلت فرم بسیار توزیع شده است که داده های برنامه های API مشتری را با داده های سیستم های داخلی و منابع داده آنلاین به هم پیوند می دهد. تجزیه و تحلیل و عملکرد عمیق را با یک جمع کننده داده چند کانالی، موتور پردازش توزیع شده، ذخیره سازی هوشمند داده ها، شتاب دهنده های تحلیلی و خدمات تخصصی ارائه می دهد. Apigee Insights به اندازه کافی انعطافپذیر است تا با تغییر تعداد، حجم، اندازه و منابع دادههای اقتصادی برنامه مقابله کند و مشتریان را قادر میسازد تا نزدیک به حلقه بازخورد بیدرنگ برای آزمایش، آزمایش و عرضه تغییرات فوراً دست یابند. این به شرکتها اجازه میدهد تا بینشهایی را از طریق کل زنجیره ارزش برنامه به دست آورند یا به طور خاص بر زمینه کاربر برنامه، توسعهدهنده برنامه، یا بر روی تجزیه و تحلیل اطلاعات تمرکز کنند.
علیرغم صفت شیدایی، این یکی دیگر از بازیهای تحلیل دادههای بزرگ جالب با تمرکز بر برنامهها است. به ویژه، بازاریابان باید علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل و ترکیب تعاملات انجام شده در برنامه های شخص ثالث داشته باشند.
«تصور کنید اگر Reddit فقط پاسخهای ویدیویی داشته باشد» – بخشی در برنامه وجود دارد که میتوانید در آن مکالمهای را درباره هر موضوعی شروع کنید، کاربران میتوانند پاسخ دهند و سایر کاربران سپس به آن رأی دهند. هر ویدیو یا «شناور» یا «غرق»، با محبوبترین ویدیوها به بالای صفحه.
مکالمهها یا پاسخهای ویدیویی ایده خوبی به نظر میرسند، اما هرگز مورد توجه قرار نمیگیرند (به Seesmic مراجعه کنید). من هنوز مطمئن نیستم که این کار می کند زیرا صرفاً توجه بیش از حد لازم برای مشارکت وجود دارد. نظر شما چیست؟
Echograph برنامهای است که ابتدا با گرفتن پنج ثانیه ویدیو و سپس با استفاده از انگشت خود یک گیف ایجاد میکند تا قسمتهایی از آن ویدیو را که میخواهید حرکت دهید، متحرک کنید. در اصل، یک عکس با کمی ویدیو در آن ایجاد می کند. این برنامه قبلاً 2.99 دلار قیمت داشت، اما اکنون رایگان خواهد بود.
من فکر میکنم یکی از مکانهایی که ویدیو در آن مورد توجه قرار میگیرد، بازار میکروویدئو یا شبه ویدیو است. چه Vine یا Cineagram، این موج کوتاه از رسانه ها بدون نیاز به صرف زمان یا تلاش زیاد جالب هستند. بازاریابان باید به سمت این رسانه جدید و خلاق عجله کنند.
این خرید که انتظار میرود کمتر از 100 میلیون دلار باشد، مطمئنترین علامتی است که نشان میدهد فیسبوک برای تبدیل شدن به بازیگر بزرگتری در تبلیغات طراحی کرده است. فیس بوک به طور روشمند در حال ایجاد زمینه برای یک شبکه تبلیغاتی خارج از فیس بوک است که از داده های اجتماعی پشتیبانی می کند، اما برنامه های آن برای Atlas فراتر از این است.
در اصل، فیس بوک به دنبال رقابت با گوگل با ایجاد “پشته تبلیغات” خود یا مجموعه ای از فناوری های تبلیغات دیجیتال است که می تواند تبلیغات را از انتها به انتها تقویت کند.
فیسبوک اخیراً کارهای زیادی در زمینه تبلیغات انجام داده است – از Facebook Exchange گرفته تا مخاطبان Lookalike. بنابراین، ماشه را از قبل بکشید، و بیایید ببینیم که چگونه همه اینها از بین می رود.
Alike، یک برنامه تلفن همراه که به کاربران کمک می کند مکان ها و مکان های اطراف را بر اساس علایق خود کشف کنند، روز سه شنبه توسط یاهو خریداری شد. این برنامه روی حوزهای متمرکز است که شرکتهای زیادی در حال حاضر در آن مشغول هستند: کشف مکان مبتنی بر موبایل.
ماریسا مایر روشن کرد که محلی و موبایلی قرار است تمرکزی برای (جدید) یاهو باشد! سوال این است که آیا اینرسی عظیم ملک می تواند به اندازه کافی سریع بازسازی شود، زیرا سایر رقبای زیرک تر در بازار هجوم می آورند.
Nextdoor، که برای اولین بار در اکتبر 2011 راه اندازی شد و آدرس خانه همه اعضای خود را برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و امنیت تأیید می کرد، اکنون ادعا می کند که گروه های شبکه های اجتماعی خصوصی برای موارد بیشتر ایجاد شده است. بیش از 8075 محله از 50 ایالت ایالات متحده، با تعداد پیامهای روزانه بیش از 500000.
من همیشه فکر میکردم در Hyper-Local آیندهای وجود دارد، اما به نظر میرسد که نابودی EveryBlock و Yardsellr و مشکلات (و احتمالاً بسته شدن) Patch AOL دشواری در کارکرد آن را نشان میدهد. اما اگر Nextdoor بتواند این کار را انجام دهد، یک پلت فرم غنی برای هدفیابی تبلیغات خواهد داشت.
این شرکت میگوید که اولین استارتآپ فناوری است که به بازاریابی «omni-channel» میپردازد، که کلمهای جدید است که اساساً به معنای «آنلاین به علاوه آفلاین» است. بازاریابی Omni-channel به دنبال از بین بردن سیلوهای بین این دو، ادغام دادههای موجودی، سیستمهای فروش، بازاریابی و بخش خدمات مشتری است. بارو میگوید: «خردهفروشان متوجه شدهاند که هیچ مشتری واحدی فقط آنلاین یا فقط در فروشگاه نیست – معمولاً ترکیبی از این دو است.
در حالی که فکر میکنم کلمه کلیدی «همهکانال» مضحک است، Nomi به یک مشکل واقعی با بسیاری از خردهفروشان معتبر رسیدگی میکند. بسیاری از آنها دارایی های آنلاین خود را در یک سیلو اجرا می کنند. در واقع، بسیاری از اوقات آنها هنوز هم فرزند ناتنی شرکت هستند، حتی اگر آنها احتمالاً بیش از آنچه که اکثر آنها میدانند در خردهفروشی سنتی مشارکت میکنند. اینجاست که Nomi می تواند واقعاً مهم باشد و به خرده فروشان دیجیتال اعتبار و در نهایت منابع بیشتری بدهد.
و سپس …
EPiServer و Silverpop برای اتصال چندین نقطه لمسی، بهبود زمان تبدیل
به نیرو می پیوندند.
OnRamp، یک سرور تبلیغاتی منبع باز رایگان از OpenX، پس از محاصره شدن توسط هکرها خاموش می شود
Ontology راه حل هایی را برای صنعت خدمات مالی راه اندازی می کند
همه آنچه در مورد طرح تبلیغاتی می دانیم که “روی هر تخته سفید در دفتر مرکزی توییتر قرار گرفته است”
Squarespace سیستم تجارت را برای تجربه وبلاگ نویسی/فروش با کلاس بالا اضافه می کند
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.