اگر یک بازاریاب B2B هستید، میدانید که بهترین شیوهها و تاکتیکها برای بازاریابی آنلاین مشابه B2C است – اما تفاوتهای بسیار واقعی نیز وجود دارد. برای مثال، اگر موتور جت می فروشید، لزوماً نمی خواهید تبلیغات جستجوی پولی بخرید. یا شاید اگر ابزاری داشتید که چرخه فروش بسیار طولانی و قیف ملاحظات منحصربهفرد را در نظر میگرفت که به طور ضمنی در بازاریابی محصولات با دلار بالا و سفارشیسازیشده بسیار وجود دارد.
ابزارهای خودکار می توانند به بازاریابان B2B بدون توجه به پیچیدگی یا قیمت محصولاتی که می فروشید کمک کنند. جدیدترین گزارش تحقیقاتی سایت خواهر Search Engine Land، Digital Marketing Depot، آنچه را که باید هنگام انتخاب ابزار اتوماسیون بدانید، پوشش می دهد. این گزارش به سوالات کلیدی مانند:
پاسخ می دهد
- چه روندهایی باعث پذیرش ابزارهای اتوماسیون بازاریابی شده است؟
- بازیگران پیشرو در اتوماسیون بازاریابی چه کسانی هستند؟
- ابزارهای اتوماسیون بازاریابی چه قابلیت هایی را ارائه می دهند؟
- آیا شرکت من به ابزار اتوماسیون بازاریابی نیاز دارد؟
- قیمت پلت فرم های اتوماسیون بازاریابی چگونه است؟
این گزارش 61 صفحه ای که همراه با ویراستاران مشاور اسکات برینکر، مدیر ارشد فناوری Ion Interactive و ثور جانسون، مدیر عامل شرکت بازاریابی تیم ثور نوشته شده است، از منابع تحقیقاتی اولیه و ثانویه، از جمله مصاحبه با رهبران صنعت، مدیران سطح بالا در فروشندگان پیشرو نرم افزار اتوماسیون بازاریابی و بازاریابانی که نرم افزار اتوماسیون بازاریابی را پذیرفته اند.
راهنما رایگان است – فقط باید یک فرم سریع را پر کنید تا به پیوند دانلود دسترسی پیدا کنید و بلافاصله شروع به خواندن کنید.
دانلود B2B Marketing Automation Tools 2013: The Marketer’s Guide
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.