به نظر می رسد تلاش های تیم آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت AOL، نتیجه داده است. شرکت اعلام درآمدهای سه ماهه چهارم سال 2012 هم از نظر درآمد و هم سود بهتر از حد انتظار بودند.
AOL 599.5 میلیون دلار درآمد سه ماهه و 2.2 میلیارد دلار برای کل سال گزارش کرده است. برآوردهای اجماع فصلی وال استریت 574 میلیون دلار بود.
افزایش درآمد توسط شبکه تبلیغاتی شخص ثالث AOL انجام شد که با رشد 31 درصدی به 137.2 میلیون دلار رسید و تبلیغات جستجو (جستجو و متنی) که 17 درصد رشد کرد و به 103.6 میلیون دلار رسید.
درآمدهای صفحه نمایش نسبت به سال گذشته ثابت بود و اساساً 170 میلیون دلار بود. تا حدودی نگران کننده، درآمد نمایشگر ایالات متحده 3 درصد کاهش یافت که با رشد درآمد بین المللی نمایشگر جبران شد.
درآمد اشتراک AOL 10 درصد کاهش یافته است، که نتیجه «15 درصد کمتر مشترکین داخلی با نام تجاری AOL در مقایسه با سال گذشته است». با این حال APRU به دلیل افزایش قیمت بالا بود.
ریزش سه ماهه ثابت در 1.8 درصد بود. در واقع، شاید کسب و کار اشتراک AOL به پایین ترین سطح رسیده باشد. AOL اکنون 2.8 میلیون مشترک دارد.
در زیر واحدهای تجاری و مارکهای مختلف AOL و نحوه عملکرد آنها بر اساس بخش آورده شده است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.