اعلانیه
اعلانیه

google-plus-red-128بزرگترین برندهای جهان با سرعتی سریع از +Google استفاده می کنند، تا جایی که صفحات +Google شروع به کم کردن فاصله با صفحات فیس بوک کرده اند. اما با توجه به اینکه صفحات فیس بوک مدت طولانی تری وجود داشته اند، برندها همچنان در آنجا طرفداران بیشتری نسبت به دنبال کنندگانشان در +Google دارند.

طبق گزارش دسامبر SocialShare BrightEdge، اکنون 77 مورد از 100 مارک برتر دارای صفحات +Google هستند. – افزایش 26 درصدی نسبت به 61 برندی که یک ماه قبل صفحه داشتند. +Google در حال رسیدن به فیس بوک است، جایی که 93 مورد از 100 مارک برتر دارای صفحه هستند.

top-100-facebook-googleplus

این اعداد به ویژه وقتی در نظر بگیرید که Google صفحات +Google را راه اندازی کرده است، بسیار چشمگیر است. برای تجارت در 7 نوامبر — حدود شش هفته پیش. فیسبوک در نوامبر 2007 «لایک صفحات» را راه‌اندازی کرد، بنابراین شروعی تقریباً چهار ساله در +Google دارد.

BrightEdge همچنین گزارش می‌دهد که این برندهای بزرگ فقط در 30 روز گذشته توانسته‌اند دنبال‌کنندگان جدید زیادی جذب کنند. این 77 برند حدود 222000 کل دنبال کننده گوگل پلاس دارند که 51 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته نشان می دهد. برای مقایسه، BrightEdge تخمین می زند که 100 برند برتر بیش از 300 میلیون طرفدار در فیس بوک دارند.

Google همچنان با بیش از 91000 دنبال کننده، محبوب ترین صفحه را در +Google دارد. یوتیوب با حدود 75000 دنبال کننده نزدیک است. اما مراقب استارباکس باشید: BrightEdge می‌گوید که این شرکت تعداد فالوورهای +Google خود را در ماه گذشته تقریباً چهار برابر کرده است. حدود 38000 دنبال کننده دارد.

این اعداد شامل نمایه‌های Google+‎ منفرد نیستند، فقط صفحات رسمی کسب و کار را شامل می‌شوند. همه برندهای ذکر شده در بالا در مقایسه با ملکه +Google، بریتنی اسپیرز، که اخیراً اولین کاربر با بیش از یک میلیون دنبال کننده.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *