اعلانیه
اعلانیه

10 روش برای جذب بیشتر از بودجه بازاریابی تعاملی

به‌عنوان بازاریاب، ما همیشه در تلاشیم تا بیشترین بهره را از بودجه خود ببریم بدون اینکه برند یا تجربه مشتری را به خطر بیندازیم – این کار آسانی نیست.

یادآوری این نکته برای ما مفید است که با ایجاد تغییرات ظریف در استراتژی بازاریابی و اجرای برنامه چه مقدار پول را می توان پس انداز کرد. در اینجا ده ایده در تمام بخش‌های بودجه بازاریابی شما وجود دارد که به شما کمک می‌کند این کار را انجام دهید.content marketing use extra budget

1. از طریق کانال وابسته

وارد بازارهای جدید شوید

به‌جای متحمل شدن هزینه‌های سربار باز کردن دفاتر جدید و استخدام کارکنان اضافی، به کانال وابسته نگاه کنید تا به شما کمک کند وارد بازارهای جدید شوید.

همراه با ارائه کارشناسان محلی به شما، مدل پرداخت به ازای عملکرد، پیشنهادی کم خطر و سربار را تضمین می کند که به شما امکان می دهد قبل از سرمایه گذاری کامل در مناطق جدید، آب را آزمایش کنید.

2. عملکرد کمپین را به صورت جداگانه و در همه کانال های بازاریابی خود تجزیه و تحلیل کنید

ارزش آن را دارد که به نتایج هر کانال بازاریابی و سپس روش‌هایی که همه کانال‌های شما مکمل یکدیگر هستند برای کمک و افزایش تبدیل، نگاهی دقیق بیندازید.

برای مثال، ممکن است در ابتدا به نظر برسد که جستجو و وابسته دو کانال قوی برای کمپین اخیر روز ولنتاین شما بوده اند. این بینش محدود ممکن است شما را وادار کند که از کانال دیگری عقب نشینی کنید. با این حال، اگر به تصویر بزرگ نگاه کنید، ممکن است متوجه شوید که نمایشگر برای کمک به تبدیل‌های روز ولنتاین بسیار مهم بوده است. همچنین ممکن است یاد بگیرید که ترکیب آن کانال ها موثرتر از کارکرد آنها در سیلوها است.

بنابراین قبل از اینکه کمپین بعدی خود را راه اندازی کنید، مدل های ارجاع خود را بررسی کنید تا بهتر بفهمید که چگونه همه کانال های شما به طور جداگانه و با هم کار می کنند. این نوع بینش می‌تواند تأثیر زیادی بر نتیجه شما داشته باشد.

3. مدارهای توزیع بیانیه مطبوعاتی خود را کاهش دهید

هنگامی که تیم روابط عمومی شما در صف یک بیانیه مطبوعاتی قرار می‌گیرد تا از طریق سیم‌ها به آن بپردازد، گزینه‌های زیادی برای توزیع به آنها ارائه می‌شود. این شامل مدارهای محلی، ملی و بین المللی است. هر مدار دارای هزینه ای است.

با جدیدترین تغییرات در نحوه رتبه‌بندی موتورهای جستجو برای اطلاعیه‌های مطبوعاتی (پایین‌تر) و علاقه روزنامه‌نگاران به پوشش اخبار قبل از انتشار اخبار، ممکن است بخواهید مدارهای توزیعی را که برای اطلاعیه‌های خاص استفاده می‌کنید، کاهش دهید.

برای مثال، ممکن است برای هر بیانیه مطبوعاتی نیازی به توزیع ملی نداشته باشید. درعوض، ممکن است یک مدار محلی برای اطمینان از نمایش بیانیه مطبوعاتی شما در نتایج موتورهای جستجو کافی باشد و در عین حال شما را از تحمیل هزینه‌های سیم غیرضروری نجات دهد.

4. کاهش هزینه ترجمه

وقتی نوبت به ترجمه نسخه شما می‌رسد، نمی‌خواهید کیفیت آن را کم کنید و خطر سوء تعبیر متن پیامتان را به خطر بیندازید. با این حال، همچنان می‌توانید در هزینه‌های ترجمه صرفه‌جویی کنید بدون اینکه اعتبار خود را به خطر بیندازید.

از آنجایی که احتمالاً هزینه‌های ترجمه را بر اساس هر کلمه پرداخت می‌کنید، می‌توانید با استفاده از کلمات کمتر و حذف هرگونه اصطلاحات تخصصی صنعتی در کپی خود، صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این که مخاطبان را در سراسر جهان قادر می‌سازد ارزش پیشنهادی شما را بهتر درک کنند، کوتاه کردن اصطلاحات تخصصی همچنین تضمین می‌کند که پیام‌های شما در ترجمه گم نمی‌شوند.

5. با تاریخ و مکان رویدادهای خود انعطاف پذیر باشید

اگر در حال برنامه‌ریزی رویدادی در هتل هستید، قبل از قفل کردن تاریخ، از آنها بپرسید که آیا «تاریخ‌های لازم» دارند یا خیر. اینها تاریخ های باز است که آنها به دنبال پر کردن هستند. اگر انعطاف پذیری دارید، این راه عالی برای به دست آوردن یک معامله خوب در محل برگزاری است.

6. ذخیره در جستجو

وقتی نوبت به کمپین های بازاریابی جستجوی شما می رسد، موقعیت را فدای صرفه جویی در چند دلار نکنید. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که می‌توانید با قرار دادن پیشنهادهای کلیدی کمتر تهاجمی در زمان‌ها و روزهای هفته و در دسته‌هایی که تبدیل کمتری دارند، در پول خود صرفه‌جویی کنید.

7. پرداخت برای تعامل، نه کلیک

وقتی نوبت به نشان دادن بازگشت سرمایه (ROI) یک تبلیغ نمایشی و تعیین انتساب مناسب برای عملکرد کمپین می‌رسد، تعامل بیشتر از کلیک‌ها روشن‌تر است. این به این دلیل است که تعامل یک شاخص واقعی تر از علاقه مشتری است. بنابراین، نتایج کمپین نمایش و هدف‌گیری مجدد شما باید بر اساس این باشد که آیا یک مشتری واقعاً با یک تبلیغ تعامل داشته و آیا این تعامل منجر به فروش شده است یا خیر. در حالی که کلیک‌ها هنوز بخش مهمی از اندازه‌گیری عملکرد هستند، می‌توانید تنها با پرداخت هزینه تعامل، در کمپین‌های نمایشی صرفه‌جویی کنید.

8. آنچه را که نمی توانید یا ترجیح می دهید انجام ندهید برون سپاری کنید

روی کاغذ، ممکن است به نظر برسد که می‌توانید با آوردن عملکردهای خاص در خانه یا ترکیب عملکردهای شغلی مرتبط، چند دلار پس انداز کنید. با این حال، واقعیت این است که اگر در مورد کارمندان تخصص نداشته باشید یا آنها را بسیار نازک بپوشانید، می‌توانید به دلیل فقدان دانش عمیق یا فرسودگی کارکنان بیشتر هزینه کنید.

9. فیدهای محصول خود را خودکار کنید

وقتی مشتریان بالقوه به صورت آنلاین خرید می کنند، هرگونه اطلاعات نادرست یا ناقص منجر به از دست رفتن فروش می شود. با این حال، فرآیند به‌روزرسانی و بهینه‌سازی فیدهای محصول می‌تواند زمان‌بر باشد، بنابراین منابع کارکنان شما را کاهش می‌دهد.

برای اطمینان از اینکه اطلاعات محصول آنلاین شما همیشه به روز است، از فناوری استفاده کنید که به طور خودکار و هوشمند فیدهای شما را به روز می کند، از جمله لیست هایی در سایت های خرید مقایسه، کوپن، پورتال ها، وبلاگ ها و برنامه های وفاداری.

10. مذاکره مجدد در مورد هزینه های اشتراک

این شامل نرم افزار، روزنامه ها و عضویت انجمن صنعت می شود. در حالی که نمی‌خواهید دسترسی یا فرصت‌هایی را برای رشد تیم خود و پرورش کسب‌وکار جدید محدود کنید، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق‌تر به میزان هزینه‌شده برای اشتراک‌ها بیندازید. بر اساس آنچه کشف می‌کنید، دوباره درباره شرایط جذاب‌تر برای نرخ‌های گروهی و مجوزهای کاربر مذاکره کنید.

نتیجه گیری

همه این اقدامات پشت صحنه می تواند بدون اینکه نتایج کمپین شما را به خطر بیندازد، در هزینه شما صرفه جویی می کند. و در حالی که برخی از فعالیت ها بیشتر از سایرین صرفه جویی می کنند، در مجموع می توانند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه شوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

لیان دیتریش مدیر عملیاتی است و مسئول برنامه ریزی و اجرای Rakuten LinkShare است. چشم انداز ارائه راه حل های بازاریابی آنلاین در سطح جهانی. از زمان پیوستن به Rakuten LinkShare، اکنون شبکه وابسته به Rakuten در سال 2003، لیان در نقش های خود به عنوان مدیر، معاون رئیس جمهور و مدیر عامل در شیکاگو، نیویورک و لندن به موفقیت شرکت در زمینه های ارائه خدمات، جهت گیری استراتژیک و گسترش بین المللی کمک کرده است. .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *