اعلانیه
اعلانیه

10 درس بازاریابی از Seattle Seahawks Cornerback Richard Sherman در #AdobeSummit

Richard Sherman speaks to 7,000 digital marketers. Photo courtesy of Adobeریچارد شرمن با 7000 بازاریاب دیجیتال صحبت می کند. عکس توسط Adobe

جلسه اصلی امروز در اجلاس ادوبی دیجیتال مارکتینگ، ریچارد شرمن (@RSherman_25) قهرمان Super Bowl را به سالت لیک سیتی، یوتا آورد تا با جمعی از حدود 7000 مدیر بازاریابی دیجیتال صحبت کنید. یک ستاره NFL چه چیزی می تواند به اتاق بزرگی از متخصصان بازاریابی بیاموزد؟ اگر سر خود را روی آن یکی می خارید، ممکن است تنها نباشید، حتی اگر قبلاً از این بازیکن به عنوان یک طرفدار ورزش می دانستید.

بسیاری از طرفداران غیرفوتبالی ریچارد شرمن را نیز از مصاحبه بدنام پس از بازی او با خبرنگار FOX Sports ارین اندروز در بازی قهرمانی NFC می‌شناسند، که در روزهای بعد به یک رسانه اجتماعی تبدیل شد. شاید بهترین لحظه رسانه های اجتماعی برای او نباشد، همانطور که در ابتدا در یک نور منفی نشان داد، او توانست بر طوفان آتشی که فوران کرد غلبه کند. ضرری نداشت که او با برنده شدن یک حلقه سوپر بول، از حرف هایش حمایت کرد.

همانطور که مکالمه بیست دقیقه ای بین شرمن و گزارشگر ورزشی کالین رسچ  (@ColinResch) در جریان بود، اتاق هواداران فوتبال و بازاریابان به در مورد مردی که خود را نیز بخشی از #nerdnation می داند، خیلی بیشتر بدانید. در واقع، اولین موضوعی که در مورد آن صحبت شد، 900 هزار دنبال کننده او در توییتر بود، زیرا شرمن به شوخی گوشی هوشمند خود را کشید تا آنها را بررسی کند.

موضوع کنفرانس “اختراع مجدد” زمانی پدیدار شد که جمعیت بیشتر در مورد بازیکن یاد گرفتند – کودکی از کامپتون، احاطه شده توسط شرایط بدی که نمرات خوبی کسب کرد و سخت تلاش کرد تا زندگی جدیدی برای خود ایجاد کند.

شرمن که اکنون فارغ التحصیل افتخارآمیز دانشگاه استنفورد با مدرک ارتباطات بازاریابی است (همچنین برای دوره کارشناسی ارشد خود می رود و این آخر هفته 26 ساله می شود)، در مورد نقش خود به عنوان یک ورزشکار حرفه ای صریح و صادقانه صحبت می کند، و به شدت از شهرت خود در رسانه های اجتماعی و چگونگی آن آگاه است. او با ورود به فوتبال حرفه ای، یک برنامه بازاریابی برای خود تهیه کرد. او می‌خواست یک تغییردهنده باشد و دیون سندرز را به‌عنوان تأثیرگذار بر نوع ورزشکار حرفه‌ای که می‌خواست باشد، یاد کرد و یک برند شخصی در اطراف ایجاد کرد.

در مورد برندسازی فردی، شرمن گفت: “شما می خواهید پاسخ و بحثی را برانگیزید. شما می خواهید در رشته خود منحصر به فرد باشید. صداقت و اصیل بودن چیزی است که در زمینه من به فروش می رسد.”

10 درس بازاریابی از ریچارد شرمن، رسانه های اجتماعی و ستاره فوتبال

در اینجا برخی از بهترین توییت‌های آماده از گفتگوی صریح صبح امروز با ریچارد شرمن در #AdobeSummit آورده شده است.

ویدئوی شرکت کننده از سخنرانی ریچارد شرمن @AdobeSummit

به‌روزرسانی: ویدئوی رسمی گفتگوی کلیدی ریچارد شرمن از @AdobeSummit اکنون در دسترس است در اینجا، در فهرست «اختراع مجدد بازاریابان – چهارشنبه، 26 مارس» – بخش اصلی، فصل 3.

پست اسکریپت: همچنین به داستان مرتبط ما مراجعه کنید، ویدئو: چه آیا اریک استون استریت مانند یک استراتژیست رسانه اجتماعی برای ریچارد شرمن خواهد بود؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *