اعلانیه
اعلانیه

10 تصمیم سال نو برای بازاریابان

new-year

این شب سال نو است. جدای از جشن ها، زمان خوبی است که چند دقیقه ای را صرف فکر کردن به اهداف سال جدید کنید.

برای ما بازاریاب‌ها، شاید بزرگترین چالش همیشگی که با آن روبرو هستیم (به غیر از کمی ورزش بیشتر) همگام شدن با سرعت شگفت‌انگیز تغییر در حرفه‌مان باشد. ما باید به طور مداوم کنجکاوی خود را برانگیزیم و مایل باشیم، حتی مشتاق، ایده های جدید را آزمایش کنیم.

بنابراین من متواضعانه ده پیشنهاد برای کارهایی که باید در سال جدید انجام دهید برای تجدید دیدگاه و مجموعه مهارت شما در زمینه همیشه سبز بازاریابی مدرن ارائه می کنم:

1. یک بلاگر جدید

را دنبال کنید

در حالت ایده آل، فردی را دنبال کنید که خارج از دایره سایر وبلاگ نویسانی که قبلاً خوانده اید می نویسد. در اینجا سه ​​پیشنهاد برای بررسی وجود دارد: دیوید راب از Raab & Associates; پل روتزر از PR 20/20; گرگ ماهواره Digital Tonto.

2. یک نرم افزار جدید را امتحان کنید

ما در عصر طلایی نرم‌افزار بازاریابی زندگی می‌کنیم — محصولات جدید بسیار زیادی وجود دارند که توانایی‌های بسیار زیادی را به بازاریابان ارائه می‌دهند. بیشتر آن به‌عنوان یک نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس، اغلب با آزمایش‌های رایگان ارائه می‌شود، بنابراین به راحتی می‌توان به چیزی اشاره کرد. من یک چشم انداز فناوری بازاریابی به روز را در یکی از ستون های بعدی خود ارائه خواهم کرد، اما در این میان، در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد: Close، گکوبرد، اینترکام، ووپرا.

3. به یک رویداد جدید بروید

کنفرانس های عالی می توانند الهام بخش باشند. دیدگاه های جدیدی می شنوید. با افراد جدیدی آشنا می شوید. شما برای فکر کردن در محیط جدید کمی در خارج از دفتر وقت بگذارید. بنابراین یک رویداد جذاب را که قبلاً در آن نرفته اید انتخاب کنید و بروید. (البته، من فرض می کنم که شما قبلاً به همه نمایش‌های رسانه‌های درب سوم رفته‌اید. – همانطور که ویراستار من مطمئناً پیشنهاد می کند.) در اینجا چند مورد وجود دارد که خارج از جستجوی بزرگ و نمایش های اجتماعی هستند: کنفرانس لایه; اجلاس عملیات بازاریابی/تکنولوژی AdMonster؛ کنفرانس رشد.

4. تست A/B جدید و پررنگ

را امتحان کنید

تست‌های روزانه A/B زیادی وجود دارد که باید انجام شوند: بهینه‌سازی سرفصل‌ها، فراخوان‌ها برای اقدام، و انتخاب تصاویر. به هر حال، در آن آزمون ها شرکت کنید. اما متعهد شوید که یک پررنگ را نیز امتحان کنید، آزمایش جدید — آزمایش ارزش پیشنهادی متفاوت یا هدف قرار دادن بخش مخاطبان تخصصی با رویکردی کاملاً جدید.

5. به طور منظم ارائه های ویژه را از SlideShare

بخوانید

SlideShare یکی از بهترین منابع آموزش حرفه ای رایگان موجود است. نه تنها در مورد موضوعات جدید یاد خواهید گرفت، بلکه ایده های زیادی برای بهبود ارائه های خود خواهید دید. در اینجا تعدادی از مواردی هستند که هنگام نوشتن این ستون به نمایش گذاشته شدند: راهنمای مبتدیان برای هک رشد، 12 روز #پاورپوینت، طراحی با داده : ایجاد تجسم برای گفتن داستان خود.

6. به یک جلسه جدید بروید

یک عصر وقت بگذارید و به یک جلسه جدید در منطقه خود بروید. این یک راه خوب برای ایجاد شبکه و تبادل ایده با سایر متخصصان نزدیک است. برای مثال، در محله من، گروه بازاریابی چابک بوستون، Boston Predictive Analytics، برخورد: فناوری، علمی، هنر و فرهنگ و Lean Startup Circle Boston.

7. آموزش کدنویسی

نه، واقعاً. من نمی گویم که شما باید شغل خود را تغییر دهید و مهندس نرم افزار شوید، اما یادگیری نحوه کدنویسی به شما کمک می کند تا با کدنویسان حرفه ای بهتر همکاری کنید، از نرم افزاری که استفاده می کنید قدردانی بهتری داشته باشید و به شما در بهبود مهارت های طراحی فرآیند کمک کند. Codeacademy و Code.org — هر کسی می تواند یاد بگیرد. (از قبل نحوه کدنویسی را می دانید؟ یک زبان، چارچوب یا API جدید یاد بگیرید.)

8. کتاب جدید غیر بازاریابی را بخوانید

همیشه فهرستی از کتاب‌های بازاریابی وجود دارد که باید هر سال آن‌ها را بخوانید و یا باید آن‌ها را بخوانید یا توسط شخص دیگری برایتان خلاصه کرده باشید. اما زمانی را صرف مطالعه حداقل یک کتاب غیرداستانی خارج از دایره بازاریابی کنید که ممکن است افق دید شما را در جهات دیگر گسترش دهد. برای مثال، ضد شکنندگینسیم نیکلاس طالب >، آمار برهنهچارلز ویلن >، یا تفکر، سریع و دانیل خنمن آهسته.

9. یک دستگاه جدید را امتحان کنید

تکثیر و تنوع دستگاه‌ها یکی از روندهای جالب‌تری است که بازاریابان باید در رأس آن باقی بمانند. بنابراین سعی کنید دستگاه های جدید را امتحان کنید. اگر اهل اپل هستید، گوشی یا تبلت اندرویدی را امتحان کنید (و بالعکس). به دنبال فرصت هایی برای بازی با دستگاه هایی مانند ساعت هوشمند Pebble، Google Glass، Nike+ FuelBand، Fitbit، Apple TV، و ترموستات Nest.

10. در یک پروژه آزمایشی بازاریابی چابک شرکت کنید

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، تیمی را دور هم جمع کنید تا روش بازاریابی چابک به مدت چند ماه به صورت آزمایشی به کار خود بپردازید تا ببینید چگونه است. (اشراف دارید؟ در اینجا سه افسانه بازاریابی چابک که از بین رفته اند.) اگر از قبل در حال انجام بازاریابی چابک هستید، تیم خود را در گذشته نگر بعدی خود فشار دهید تا بپرسید چگونه می توانید بازی خود را به سطح بعدی ببرید.

سال نو مبارک و بهترین آرزوها برای سال 2014!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اسکات به عنوان اکوسیستم پلتفرم VP در HubSpot عمل می کند. پیش از این، او یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری یون تعاملی بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *