اعلانیه
اعلانیه

یاهو نوار ابزار جدیدی را منتشر می کند که برای دسترسی سریع به آب و هوا، ایمیل و شبکه های اجتماعی طراحی شده است

yahoo-logo-changeYahoo یک toolbar امروز برای کاربران Firefox، IE و Chrome در ایالات متحده. طبق اعلامیه، این اولین نوار ابزار یاهو است که برای Chrome طراحی شده است.

با ظاهر و احساسی به روز شده، نوار ابزار جدید به کاربران امکان می دهد با یک کلیک به جستجو، نشانک ها، ایمیل، آب و هوای محلی، اخبار و شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشند. کاربرانی که قبلاً از نوار ابزار یاهو استفاده می‌کنند، فقط باید به‌روزرسانی انجام دهند.

هرکسی که در حال حاضر از نوار ابزار Yahoo استفاده نمی‌کند، باید نوار ابزار جدید را دانلود کرده و با افزودن فیدها، سایت‌ها و فیدهای برگزیده، آن را سفارشی کند. شبکه ها.

yahoo tool bar


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *