اعلانیه
اعلانیه

flickr-logo-smallوقتی مدیر محصول فلیکر مارکوس اسپیرینگ چند هفته پیش درباره چیزهایی نوشت که به عنوان بخشی از “تمیز کردن سال نو” دور ریخته می شدند، هیچ اشاره ای به این موضوع نشد که شامل تیم اصلی خدمات مشتری سایت می شود. اما حداقل به برخی، اگر نگوییم به همه آن تیم، روز دوشنبه ورقه های صورتی رنگ داده شد – و طبق برخی توییت ها، بدون هیچ هشدار یا توضیحی این اتفاق افتاد.

یکی از سخنگویان یاهو امشب در پاسخ به درخواست‌های ما برای اطلاعات در مورد اخراج‌های فلیکر، گفت: “بدون نظر”.

مطمئن نیست که دقیقا چه کسی و چه تعداد از کارمندان فلیکر اخراج شده اند، اما شواهد زیادی وجود دارد که باید از طریق پست های وبلاگ و توییت های کارکنان فعلی و سابق فلیکر جمع آوری شوند. برای شروع، دیوید فوسکو – که نمایه LinkedIn او را به عنوان یک مدیر برنامه ارشد در فلیکر توصیف می کند – صبح سه شنبه توییت کرد که “12 درصد از فلیکر» ناپدید شده است، و عکسی (به پیوند در توییت او مراجعه کنید) از آنچه که ما فرض می‌کنیم برخی از خدمه بیکار شده فلیکر هستند اضافه شده است.

در یک پست وبلاگ دوشنبه، مهندس سابق فلیکر، نولان کودیل، می گوید که “Yahoo laid از بالاترین سطح پشتیبانی مشتری Flickr” و می‌گوید اینها افرادی بودند که “بیش از هر کس دیگری در تیم” از ویژگی‌های Flickr اطلاع داشتند.

داشتن افراد عضو تیم از هر کاری که سایت انجام می دهد بسیار بزرگ است. شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید آن را بخرید یا جایگزین کنید یا آن را برون سپاری کنید، اگرچه به نظر می رسد یاهو فکر می کند می تواند.

و برخی از نحوه برخورد یاهو با اخراج‌ها عصبانی هستند. اندی بایو از Waxy.org شایعه‌ای را در توییتر منتشر کرد که «یاهو! قبل از اخراج تیم پشتیبانی به مدیریت فلیکر هشدار نداد. و تارا کرشنر، رئیس سابق بازاریابی فلیکر، به نظر می‌رسد که با این توییت تکرار می‌کند:

یک سال پیش شایعاتی شنیده می شد مبنی بر اینکه فلیکر ممکن است تحت مدیریت کارول بارتز، مدیر عامل سابق یاهو، در بلوک اصلی یاهو باشد. بلیک ایروینگ، مدیر محصول یاهو با شور و شوق آن گزارش ها را رد کرد در توییتر و گفت: “بله بله” یاهو به Flickr متعهد است و اضافه می کند: «ما عاشق این محصول و تیم هستیم. استراتژی و سودآور است.”

البته، یاهو اکنون یک مدیر عامل جدید در اسکات دارد. تامپسون، و این شرکت همچنان در حال بررسی فروش دارایی های خود است. برخی ممکن است بگویند که حذف کارکنان می تواند فلیکر را جذاب تر کند.

و فقط افراد کوتاه نمی‌شوند. به عنوان بخشی از اعلامیه «تمرکز تجدیدشده» Spiering، فلیکر همچنین تعدادی از ویژگی‌ها را حذف کرد که “هسته‌ای برای محصول ما نبودند” یا بین کاربران Flickr محبوب نبودند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *