اعلانیه
اعلانیه

یاهو برای اولین گزارش درآمد مدیر عامل ماریسا مایر، خیابان را شکست می دهد

Yahoo گزارش کرد اولین درآمد سه ماهه خود را با مدیریت ماریسا مایر گزارش کرد. زمانی که یاهو برآوردهای تحلیلگران اجماع را شکست داد، او کمی هدیه دریافت کرد. درآمد سه ماهه این شرکت نسبت به سال گذشته تقریباً 2 درصد رشد کرد و به 1.09 میلیارد دلار (در مقابل 1.07 میلیارد دلار) رسید. درآمد GAAP 1.2 میلیارد دلار بود.

(به پست مرتبط مت مک گی در مورد تماس درآمد مراجعه کنید.)

بر اساس نقل قول مایر در بیانیه مطبوعاتی، درآمد جستجو و نمایش “تثبیت” شد:

Yahoo! سه ماهه سوم خوبی داشتیم و ما از ثبات در درآمد جستجو و نمایش دلگرم شدیم. ما در حال برداشتن گام های مهمی برای موقعیت یاهو هستیم! برای موفقیت بلندمدت، و ما مطمئن هستیم که تمرکز ما بر کیفیت و بهبود تجربه کاربر باعث افزایش ارزش برای تبلیغ‌کنندگان، شرکا و سهامداران ما خواهد شد.

در واقع، درآمد جستجو 11 درصد (بر اساس غیر GAAP) در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است. درآمد جستجو 414 میلیون دلار بود. صفحه نمایش با قیمت 452 میلیون دلار (در اصل تخت) و «دیگر» با قیمت 223 میلیون دلار عرضه شد. یاهو همچنین درآمد خالص 3.1 میلیارد دلاری را بر اساس فروش نیمی از سهام شرکت در سایت تجارت الکترونیک چینی علی بابا.

استراتژی بازگشت یاهو متکی به تمرکز این شرکت بر نوآوری در فناوری است نه صرفاً بر داشتن یک دارایی رسانه ای، که هدایت قبلی آن در زمان مدیر عامل قبلی کارول بارتز بوده است. طبق گزارش های مختلف، مایر می خواهد بر موبایل، محلی، اجتماعی و شخصی سازی تاکید کند. او به طور داخلی چشم انداز خود را برای شرکت در سطح بالایی اعلام کرده است اما هنوز ادعای خود را به صورت عمومی اعلام نکرده است. تماس درآمد امروز اولین فرصتی خواهد بود که تحلیلگران مالی از او در مورد برنامه هایش سوال کنند.

گرافیک زیر منابع و توزیع جغرافیایی درآمدها را در مقایسه با سه ماهه سوم 2011 نشان می دهد.

در زیر اسلایدهای کامل ارائه درآمد از نسخه امروز است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *