پس از 18 سال بدون تغییر، و یک p>p>%D9%BE%D8%B3%20%D8%A7%D8%B2%2018%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20
%20
%20-company/”>30 روز شمارش معکوس لوگوهای رد شده، یاهو بالاخره از لوگوی جدید خود رونمایی کرد:
کتی ساویت مدیر ارشد مدیریت یاهو این توضیح را ارائه کرد در مورد این تغییر:
ما لوگویی میخواستیم که به ریشههای ما وفادار بماند (عجیب، بنفش، با علامت تعجب) و در عین حال تکامل محصولات ما را در بر بگیرد.
این بسیار عجیب است که نه تنها علامت تعجب هنوز بخشی از لوگو است، بلکه متحرک است و قبل از اینکه در محل خود قرار بگیرد، وقتی از Yahoo.com بازدید می کنید، پرش می کند. (آن دندان قروچه ای که ممکن است بشنوید از طرف لشکر نفرتکنندگان علامت تعجب است.)
به خریدها و کاهش/تغییر محصول توجهی نداشته باشید، این مشهودترین مهر ماریسا مایر در یاهو است. (تقریباً 200 میلیون بازدیدکننده که هر ماه یک سایت یاهو را مشاهده می کنند، دیده می شود.) و مایر توضیح بسیار طولانیتر – و جالبتر – از آنچه در لوگوی جدید آمده است نوشته شده است، و در مورد جزئیاتی مانند تغییر استفاده از فونت سریف به داشتن حروف با “اسکالوپ” در انتهای آن صحبت میکند.
لوگوی جدید امشب در سراسر دارایی های یاهو منتشر می شود. من قبلاً آن را در Yahoo.com، Yahoo میبینم اخبار و حتی سایت روابط سرمایه گذار یاهو. این در حساب توییتر، صفحه فیسبوک یاهو در حال استفاده است. و کانال یوتیوب.
دو جایی که هنوز نشان داده نشده است؟ در حساب فلیکر یاهو و صفحه +Google.
اوه.
(برخی از صفحات دیگر یاهو در +Google دارای نشانواره جدید هستند، مانند Yahoo TV و Yahoo Shine.)
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.