اعلانیه
اعلانیه

گوگل کوچکترین، اما فراگیرترین عنصر هویت برند را تغییر می دهد – فاویکون

فاویکون جدید، بزرگ شده

این چیز بسیار کوچکی است – فقط 16 پیکسل در 16 پیکسل – اما وقتی مردم در حال مرور روزانه هستند، فاویکون نحوه یافتن برگه مرورگر است که Google.com باز است یا پیوند مورد علاقه به گوگل. و گوگل این تصویر نمادین را این هفته، برای اولین بار از سال 2009 تغییر داده است.

این شرکت حداقل از فوریه تا کنون تصویر جدید مشابهی را آزمایش می کند که تماماً آبی است. . اکنون، آنها آن را برای Google.com پذیرفته اند. هر یک از ویژگی های دیگر Google – Google+، Play، Gmail، و غیره – فاویکون منحصر به فرد خود را دارند.

آخرین باری که این شرکت تصویر را تغییر داد تا حدی از طریق یک مسابقه طراحی استعفا داد. الف>. این فاویکون رنگارنگ از سال 2009 تا 2012 دوام آورد. فاویکون جدید بسیار شبیه عکسی است که در سال 2008 استفاده شده بود – در حالی که آن یکی آبی روی سفید بود، این یکی سفید و آبی است. این بار، سوئیچ می تواند بخشی از ابتکار رابط کاربری «ساده تر و زیباتر» گوگل باشد. من درخواستی از Google دریافت کرده‌ام و اگر چیزی درباره این تغییر داشته باشد، به‌روزرسانی خواهم کرد.

در اینجا نگاهی به فاویکون‌های قبلی Google می‌اندازیم:

و در زمینه، به ترتیب زمانی معکوس:


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *