اعلانیه
اعلانیه

گوگل می‌گوید 20 درصد زمان هنوز بخش اصلی فرهنگ شرکت است

google-featuredهمانطور که پیداست، شایعات در مورد از بین رفتن زمان 20 درصدی گوگل بسیار اغراق آمیز بوده است.

سخنگوی Google امروز تأیید کرد که کارمندان همچنان تشویق می‌شوند تا ایده‌هایی را دنبال کنند که ممکن است خارج از محدوده کاری عادی آنها باشد، یا چیزی که معمولاً به عنوان «20% time.”

یک Story اوایل امروز از Quartz.com ادعا کرد که زمان 20 درصدی گوگل “به اندازه مرده بودن” بوده است. این گزارش بحثی را در Hacker News برانگیخت و اکنون منجر به یک پیگیری با نظراتی از کارمندان ناشناس گوگل که گزارش قبلی Quartz.com “مطلوب” اشتباه بوده است.

یک نظر دهنده ناشناس در Hacker News، “من برای گرفتن 20% زمان نیازی به تایید ندارم و با تعدادی از افراد در پروژه های 20% آنها کار می کنم.”

طبق گفته Google، توانمندسازی کارمندان برای اجرای ایده‌هایشان و مشارکت معنادار در پروژه‌های مختلف، همچنان هسته اصلی فرهنگ شرکت است، حتی اگر پروژه‌های جانبی تعداد دقیق ساعت‌های هفته را نشان ندهند.

>

سخنگوی Google به Marketing Land گفت که این شرکت تشخیص می‌دهد که افراد وقتی روی پروژه‌هایی کار می‌کنند که آنها را هیجان زده می‌کند، بهره‌ورتر هستند. مهندسان Google هنگام انتخاب پروژه‌ها انعطاف‌پذیری زیادی دارند و تشویق می‌شوند تا به دنبال علایق مرتبط با شرکت باشند.

زمان 20 درصدی گوگل، سیاستی که به کارمندان اجازه می دهد یک روز در هفته را به پروژه های جانبی اختصاص دهند، اغلب به عنوان دلیل اصلی نوآوری گوگل ذکر شده است. Quartz.com تعدادی از محصولات Google را فهرست کرده است که آنها ادعا می کنند نتیجه سیاست 20 درصدی است، از جمله AdSense، Gmail، Google Talk و Google News.

در حالی که ممکن است قانون ۲۰ درصدی گوگل مانند گذشته به این شرکت مرتبط نباشد، به نظر می‌رسد عدم تعهد به آن مطابق با تمرکز لری پیج مدیر عامل شرکت بر ساده‌سازی تلاش‌های محصول Google است. اندکی پس از تصدی سمت مدیرعاملی در آوریل 2011، پیج انتخاب شد تا Google Labs را ببندد، زمین بازی آزمایشی. جایی که بسیاری از پروژه های جانبی توسعه یافتند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *