اعلانیه
اعلانیه

google-g-logoFTC می‌تواند به سرعت Google را به دلیل دور زدن تنظیمات حریم خصوصی پیش‌فرض در مرورگر وب سافاری اپل جریمه کند.

یک مقاله در اخبار امروز سن خوزه مرکوری تایید می کند گزارش وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه FTC در حال بررسی اقدامات Google است و اضافه کرد که ممکن است ظرف 30 روز آینده جریمه ای دریافت شود.

موضوع این است که آیا Google تسویه حساب حریم خصوصی Google Buzz خود را نقض کرده است یا خیر شامل قول گوگل بود که شیوه های حریم خصوصی خود را به مصرف کنندگان نادرست معرفی نکند. از آنجا که FTC در حال بررسی موضوع کوکی سافاری به عنوان بخشی از توافق قبلی است، Mercury News می گوید آژانس می تواند سریعتر حرکت کند.

کلودیا بورن فارل، سخنگوی FTC از اظهار نظر در مورد پرونده Safari در روز دوشنبه خودداری کرد، اما تهدید اصلی برای Google این است که FTC در حال بررسی موضوع Safari به عنوان نقض رضایت موجود است. حکمی که ناشی از نقض‌های ادعایی قبلی درباره حریم خصوصی است، که به آژانس منابعی می‌دهد تا گروهی از وکلا را که دستورات موجود را اجرا می‌کنند، آزاد کند.

این به FTC اجازه می‌دهد تا در مورد سافاری سریع‌تر از یک شکایت مستقل در مورد شیوه‌های تجاری فریبنده حرکت کند.

Google ممکن است با جریمه هایی تا سقف 16000 دلار برای هر تخلف در روز در رابطه با پرونده Safari مواجه شود. اگر FTC تصمیم بگیرد که هر فردی که از Safari استفاده کرده است به عنوان یک “نقض” جداگانه به حساب می آید، می تواند جریمه مالی قابل توجهی را علیه Google اضافه کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *