اعلانیه
اعلانیه

گوگل روی لباس‌های اسکروگل مایکروسافت: رقابت در پوشیدنی‌ها «واقعاً داغ می‌شود»

دیروز، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت دسته جدیدی را در فروشگاه مایکروسافت خود برای فروش Scroogled Swag راه اندازی کرده است. امروز، در پاسخ به کالاهای جدید در فروشگاه مایکروسافت، گوگل بیانیه‌ای رسمی ارسال کرد: آخرین سرمایه‌گذاری مایکروسافت جای تعجب ندارد. رقابت در فضای پوشیدنی ها واقعاً داغ شده است. اگر می خواهید […]

را یاد بگیرید

Buy_Scroogled_Keep_Calm_T-shirt_-_Microsoft_Storeدیروز، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت دسته جدیدی را برای فروش در فروشگاه مایکروسافت راه اندازی کرده است. سواگ scroogled.

امروز، در پاسخ به کالاهای جدید در فروشگاه مایکروسافت، Google یک statement:

آخرین سرمایه گذاری مایکروسافت جای تعجب ندارد. رقابت در فضای ابزارهای پوشیدنی واقعاً داغ شده است.

اگر می خواهید درباره کمپین Scroogled مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا را کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالاهای Scroogled، اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *