طبق گزارش از Consumer Watchdog، Google 14.06 میلیون دلار از 61.15 میلیون دلار سرمایه گذاری شده توسط ده شرکت فناوری از جمله Microsoft، IBM، Facebook و Oracle را سرمایه گذاری کرد.
گزارشهای Consumer Watchdog کل سال گذشته 15.9 درصد نسبت به 52.78 میلیون دلاری که در سال 2012 برای تلاشهای لابی توسط شرکتهای فناوری هزینه شده بود، افزایش داشت.
جان سیمپسون، مدیر پروژه حفظ حریم خصوصی Consumer Watchdog، گفت: “سیاست گذاری در واشنگتن به این بستگی دارد که چقدر پول می توانید دور بیندازید.”
پس از Google، مایکروسافت هزینه های خود را 29.7 درصد افزایش داد و به 10.9 میلیون دلار در سال 2013 رساند. IBM با سرمایه گذاری 7.06 میلیون دلار در سال گذشته سومین سرمایه گذار بزرگ بود.
فیسبوک 6.43 میلیون دلار سرمایهگذاری کرد که افزایش 61 درصدی نسبت به هزینه 3.99 میلیون دلاری شبکه رسانههای اجتماعی در سال 2012 است. افزایش 61 درصدی فیسبوک نشاندهنده بزرگترین رشد در بودجه لابیگری ده شرکت فناوری است.
ده سرمایه گذاری برتر لابی توسط شرکت های فناوری در سال 2013
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.