اعلانیه
اعلانیه

گوگل در سال 2013 14 میلیون دلار از مجموع 61 میلیون دلار شرکت های فناوری را برای تحت تأثیر قرار دادن قانونگذاران سرمایه گذاری کرد.

google-tv-money وقتی صحبت از نفوذ بر واشنگتن به میان می‌آید، گوگل در صدر فهرست شرکت‌های فناوری بود که سال گذشته مجموعاً 61.15 میلیون دلار صرف تلاش‌های لابی کردند.

طبق گزارش از Consumer Watchdog، Google 14.06 میلیون دلار از 61.15 میلیون دلار سرمایه گذاری شده توسط ده شرکت فناوری از جمله Microsoft، IBM، Facebook و Oracle را سرمایه گذاری کرد.

گزارش‌های Consumer Watchdog کل سال گذشته 15.9 درصد نسبت به 52.78 میلیون دلاری که در سال 2012 برای تلاش‌های لابی توسط شرکت‌های فناوری هزینه شده بود، افزایش داشت.

جان سیمپسون، مدیر پروژه حفظ حریم خصوصی Consumer Watchdog، گفت: “سیاست گذاری در واشنگتن به این بستگی دارد که چقدر پول می توانید دور بیندازید.”

پس از Google، مایکروسافت هزینه های خود را 29.7 درصد افزایش داد و به 10.9 میلیون دلار در سال 2013 رساند. IBM با سرمایه گذاری 7.06 میلیون دلار در سال گذشته سومین سرمایه گذار بزرگ بود.

فیس‌بوک 6.43 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد که افزایش 61 درصدی نسبت به هزینه 3.99 میلیون دلاری شبکه رسانه‌های اجتماعی در سال 2012 است. افزایش 61 درصدی فیس‌بوک نشان‌دهنده بزرگ‌ترین رشد در بودجه لابی‌گری ده شرکت فناوری است.

ده سرمایه گذاری برتر لابی توسط شرکت های فناوری در سال 2013

Tech firms lobbying spends


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *