اعلانیه
اعلانیه

گوگل به سرمایه گذاران می گوید انتظارات درآمد خود را تعدیل کنند

اوایل امروز Google یک گزارش مربوط به حسابداری در سایت روابط سرمایه گذار خود منتشر کرد که به دنبال اصلاح یک مشکل در برآوردهای درآمدی تحلیلگران مالی برای شرکت بود. گوگل اعداد درآمد سه ماهه چهارم را در روز سه شنبه هفته آینده گزارش خواهد کرد.

Google مجبور است درآمدهای بخشی از موتورولا را گزارش دهد که می فروشد (Motorola Home) جدا از درآمد عمومی خود. این چیزی است که Google گفت:

مطابق با اصول عمومی پذیرفته شده حسابداری ایالات متحده (GAAP)، واحد تجاری موظف است نتایج یک کسب و کار را برای واگذاری به عنوان عملیات متوقف شده ارائه دهد، در صورتی که کسب و کار به وضوح از آن متمایز باشد. بقیه واحد تجاری و واحد تجاری، پس از واگذاری، هیچ دخالت مستمر قابل توجهی در عملیات تجاری نخواهند داشت. نتایج عملیات متوقف شده باید جدا از نتایج عملیات ادامه دار، زیر درآمد خالص حاصل از عملیات ادامه دار ارائه شود.

از آنجایی که فروش مشاغل خانگی با معیار GAAP ایالات متحده مطابقت دارد، ما ملزم هستیم که نتایج خانه را به عنوان عملیات متوقف شده در صورت‌های درآمد تلفیقی خود ارائه کنیم. این بدان معناست که درآمد خالص ما برای این سه ماهه و همچنین برای Q212 و Q312 بین عملیات جاری ما و مشاغل خانگی تقسیم خواهد شد.

گوگل اضافه کرد که ظاهراً اکثر تحلیلگران مالی این مشکل حسابداری را در برآوردهای خود برای درآمدهای سه ماهه چهارم Google متوجه نشده بودند یا تشخیص نداده بودند. با توجه به AllThingsD تأثیر عملی این این است که درآمد تلفیقی Google را تقریباً 1 میلیارد دلار کاهش دهد.

برآوردهای اجماع برای درآمد سه ماهه چهارم گوگل بیش از 12 میلیارد دلار است. این تغییر احتمالاً به سرعت آنها را کاهش می دهد.

درآمدهای سه ماهه گذشته Google به اشتباه در اوایل منتشر شد و سرمایه گذاران واکنش کردند با ناامیدی. این بار Google می‌خواست انتظارات را به‌درستی تنظیم کند تا حسابداری آیتم‌های خطی موتورولا هوم مردم را غافلگیر نکند و بر این اساس تأثیر منفی بر سهام Google بگذارد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *