اعلانیه
اعلانیه

گوگل، موز و هاب اسپات شناخته‌شده‌ترین برندهای فناوری بازاریابی در نظرسنجی زمین‌های بازاریابی هستند

تهیه فهرستی از موارد مشترک Google، Moz و HubSpot چندان سخت نیست: آنها محصولات فناوری بازاریابی را ارائه می دهند. آنها مشتریان و طرفداران زیادی دارند. آنها در کنفرانس های صنعتی صحبت می کنند و نمایش می دهند. و بیشتر.

آنها همچنین یکی از با ارزش ترین چیزهایی را دارند که هر شرکتی در هر صنعتی می تواند به آن امیدوار باشد: تشخیص نام.

این سه شرکت در نظرسنجی جدید و انحصاری مارکتینگ لند در صدر نتایج بودند.

بین 20 نوامبر و 20 دسامبر 2013، بیش از 600 نفر از خوانندگان ما در این نظرسنجی شرکت کردند که این سؤال را مطرح کرد: “10 شرکت فناوری بازاریابی دیجیتال را که به ذهن شما خطور می کند فهرست کنید. (شما باید حداقل 3 پاسخ را وارد کنید. آژانس ها را شامل نشود.)” شرکت کنندگان سپس پاسخ ها را در جعبه های متنی وارد کردند بدون اینکه راهنمایی بیشتری در مورد نحوه پاسخ دادن داشته باشند.

10 برند برتر فناوری بازاریابی

Google در صدر فهرست شرکت‌هایی است که نام تجاری بدون کمک را شناسایی کرده‌اند. کمی بیش از 51 درصد از همه پاسخ دهندگان از Google یا مارک های آن (مانند DoubleClick، AdMob، Wildfire و دیگران) نام بردند.

Moz (26 درصد) و HubSpot (25 درصد) تنها دو شرکت دیگری بودند که بیش از 20 درصد از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند نام بردند. Moz، که تا زمان تغییر نام در می 2013، SEOmoz نامیده می شد، به نظر می رسد در انتقال نام جدید خود در سراسر صنعت موفق بوده است. از بین کسانی که در نظرسنجی ما نام شرکت را ذکر کردند، بیش از 85 درصد به درستی از نام “Moz” استفاده کردند.

در اینجا نگاهی به 10 شرکت برتر در نظرسنجی تشخیص نام شرکت فناوری بازاریابی ما می‌اندازیم:

ml-brand-survey-chart

تشخیص کمی از 10 مورد برتر گذشته

به همان اندازه جالب است که شرکت‌هایی که نام خوبی دارند این است که بسیاری از آنها این کار را نمی‌کنند. 10 شرکتی که در بالا می‌بینید تنها شرکت‌هایی بودند که بیش از 10 درصد از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی نام‌گذاری شدند.

پس از آن 10 شرکت برتر، 60 شرکت فناوری بازاریابی دیگر توسط 1-10 درصد از پاسخ دهندگان نامگذاری شدند و 581 شرکت بعدی با کمتر از یک درصد پاسخ ها نامگذاری شدند. به عبارت دیگر، بیش از 90 درصد از شرکت های نام برده شده در نظرسنجی توسط کمتر از یک درصد از پاسخ دهندگان نام برده شده است.

واضح است که شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری بازاریابی وجود دارند که در مورد شناسایی نام، فضای زیادی برای پیشرفت دارند.

نتایج نظرسنجی سازمانی، SMB موجود

نتایج نظرسنجی بسته به اندازه شرکت پاسخ دهنده متفاوت بود. ویراستاران Marketing Land خلاصه‌هایی را بر اساس پاسخ‌دهندگان کسب‌وکارهای کوچک/متوسط ​​(SMB) از 25 تا 500 میلیون دلار درآمد سالانه و کسانی که از شرکت‌های سطح سازمانی بیش از 500 میلیون دلار درآمد سالانه داشتند، تهیه کردند. این نتایج به عنوان یک بارگیری رایگان در اینجا موجود است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *