اعلانیه
اعلانیه

گزارش: 80 درصد از سایت‌های تلفن همراه کوچک، کلیک برای تماس را ارائه می‌دهند

ارائه دهنده خدمات و میزبانی وب سایت تلفن همراه MoFuse صبح امروز گزارش افتتاحیه “وضعیت وب موبایل” خود را منتشر کرد. این داده‌ها از شبکه گسترده بیش از 22000 وب‌سایت تلفن همراه، که شامل مارک‌های اصلی، نهادهای دولتی و کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده است، جمع‌آوری شده است.

این شرکت گزارش داد که مصرف کنندگان تلفن همراه به طور متوسط ​​3.8 صفحه در هر سایت بازدید شده مشاهده کرده اند. با این حال، برخی از دسته‌ها سطوح بسیار بالاتری از تعامل دارند. نمودار زیر صنایعی را نشان می دهد که بیشترین میانگین تعداد «بازدید از صفحه» را دارند. قابل توجه است که سایت های دولتی به طور متوسط ​​22 صفحه در هر سایت مشاهده کردند.

سهم سیستم عامل دستگاه گزارش شده در شبکه MoFuse عموماً با روندهای بزرگتر سهم بازار تلفن همراه سازگار است: Android پیشتاز اپل و پس از RIM است. همچنین داده‌های جالبی در مورد مرور وب غیر تلفن همراه وجود دارد، اگرچه iPad نمایش داده نمی‌شود.

آنچه که داده‌های بالا منعکس می‌کنند این است که بازدیدهای صفحه تلفن همراه Nook به طور چشمگیری در حال افزایش است در حالی که Kindle یکسان تا کاهش می‌یابد. مشخص نیست که چه مدل های Kindle در اینجا نشان داده شده اند. مفهوم این است که تمام دستگاه های Kindle گنجانده شده است.

بازتاب داده‌های دیگر MoFuse گزارش می‌دهد که مرور وب تلفن همراه از صبح شروع می‌شود (به طور کلی حدود ساعت 8 صبح شرقی) و در طول روز به رشد خود ادامه می‌دهد. اوج آن بین 5 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر است و تا نیمه شب به آرامی کاهش می یابد.

الگوهای استفاده و قسمت های روز، با توجه به MoFuse تا حدودی بر اساس دسته بندی متفاوت است. به عنوان مثال، وب‌سایت‌های رستوران‌ها اغلب بین ساعت 5 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر قابل دسترسی هستند.

یکی از جالب‌ترین یافته‌های MoFuse این است که ۸۰ درصد از وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک (SMB) که میزبان آن‌ها است، قابلیت کلیک برای تماس را ارائه می‌دهند. این یک “بهترین روش” تلفن همراه است، اما هنوز هم جالب است که ببینیم گروهی که به طور سنتی دیر به کار گرفته شده اند، مانند SMB ها، به سرعت این ویژگی را پذیرفته اند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *