یک دسته توییتر دیگر برای بسیاری از برندهای بزرگ کافی نیست. با توجه به Simply Measured، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی، 23 درصد از شرکتهای سطح بالا دارای یک دسته خدمات مشتری اختصاصی در توییتر هستند. حسابهای تقسیمبندی شده به برندها اجازه میدهد تا مسائل را مدیریت کنند، بازخورد بدهند و با مشتریان تعامل داشته باشند. از بین برندهای برتر تحلیلشده، تنها ۱۵ درصد از حسابها ۱۰ بار یا بیشتر در روز با خدمات مشتری تعامل داشتند.
مشتریان انتظار پاسخهای سریع از توییتهای خود را نیز دارند. 32 درصد از مشتریان معتقدند که باید در عرض 30 دقیقه پاسخ را ببینند. این انتظاری است که برندها به سادگی آن را نپذیرفته اند. در حال حاضر 0% از برندهای برتر به طور متوسط 30 دقیقه پاسخ می دهند. با این حال، 92 درصد از پاسخهای برند در عرض 24 ساعت دریافت شد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مشتری در توییتر به Simply Measured یا مشاهده کامل ارائه:
تصاویر با حسن نیت از SimplyMeasured.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.