اعلانیه
اعلانیه

گزارش: 17 درصد از بازاریابان از Pinterest برای اهداف تجاری استفاده می کنند (یا برنامه ریزی برای استفاده دارند)

با افزوده‌های اخیر اپلیکیشن موبایل/تبلت و افتتاح عمومی Pinterest، نرخ پذیرش در جامعه بازاریابی در حال افزایش است. یک مطالعه اخیر توسط Creative Group نشان داد که 7٪ از بازاریابان در حال حاضر از Pinterest در آمیخته بازاریابی خود استفاده می کنند و 10٪ از بازاریابان در حال برنامه ریزی هستند. این نظرسنجی از مدیران بازاریابی و تبلیغات […]

تشکیل شده است

با افزوده‌های برنامه موبایل/تبلت اخیر و باز شدن عمومی Pinterest، نرخ پذیرش در جامعه بازاریابی است رو به افزایش. یک مطالعه اخیر توسط گروه خلاق  نشان داد که در حال حاضر 7٪ از بازاریابان از Pinterest در آمیخته بازاریابی خود استفاده می کنند و 10٪ از بازاریابان برنامه ریزی برای.

این نظرسنجی از مدیران بازاریابی و تبلیغات از شرکت‌هایی که به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند با بیش از 100 کارمند یا بیشتر تشکیل شده است. اکثریت (44%) پاسخ‌دهندگان پاسخ دادند که علاقه‌ای به استفاده از Pinterest برای مقاصد تجاری ندارند و 17٪ از آنها استقبال کردند. علاقه مند اما هنوز مردد است.

برای اطلاعات بیشتر، بیانیه مطبوعاتی رسمی از گروه خلاق را ببینید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *