با افزودههای اخیر اپلیکیشن موبایل/تبلت و افتتاح عمومی Pinterest، نرخ پذیرش در جامعه بازاریابی در حال افزایش است. یک مطالعه اخیر توسط Creative Group نشان داد که 7٪ از بازاریابان در حال حاضر از Pinterest در آمیخته بازاریابی خود استفاده می کنند و 10٪ از بازاریابان در حال برنامه ریزی هستند. این نظرسنجی از مدیران بازاریابی و تبلیغات […]
تشکیل شده است
با افزودههای برنامه موبایل/تبلت اخیر و باز شدن عمومی Pinterest، نرخ پذیرش در جامعه بازاریابی است رو به افزایش. یک مطالعه اخیر توسط گروه خلاق نشان داد که در حال حاضر 7٪ از بازاریابان از Pinterest در آمیخته بازاریابی خود استفاده می کنند و 10٪ از بازاریابان برنامه ریزی برای.
این نظرسنجی از مدیران بازاریابی و تبلیغات از شرکتهایی که بهطور تصادفی انتخاب شدهاند با بیش از 100 کارمند یا بیشتر تشکیل شده است. اکثریت (44%) پاسخدهندگان پاسخ دادند که علاقهای به استفاده از Pinterest برای مقاصد تجاری ندارند و 17٪ از آنها استقبال کردند. علاقه مند اما هنوز مردد است.
برای اطلاعات بیشتر، بیانیه مطبوعاتی رسمی از گروه خلاق را ببینید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.