اعلانیه
اعلانیه

گزارش: گوگل جریمه هنگفت 22.5 میلیون دلاری “Cookiege” را پرداخت می کند

google-legal-lawوال استریت ژورنال lMyQjDEy انتظار می رود کمیسیون تجارت فدرال (FTC) شرایط «کوکی گیت» را اعلام کند. خوب. این جریمه به دلیل دور زدن تنظیمات حریم خصوصی پیش‌فرض گوگل در مرورگر وب سافاری اپل است.

وال استریت ژورنال می گوید که آنها انتظار دارند این جریمه “بزرگترین جریمه ای باشد که تا به حال برای یک شرکت وضع شده است” توسط FTC. بر اساس منابع، این مبلغ 22.5 میلیون دلار است. برای Google، 22.5 میلیون دلار زیاد نیست، اما برای شهرت آنها، فقط یک ضربه دیگر به شهرت “شیطانی نکن” آنها می‌زند.

این جریمه 16000 دلار برای هر تخلف در روز است که به 22.5 میلیون دلار اضافه می‌شود.

Google در بیانیه‌ای گفت: «FTC بر روی صفحه مرکز راهنمایی سال 2009 متمرکز شده است… ما اکنون آن صفحه را تغییر داده‌ایم و اقداماتی را برای حذف کوکی‌های تبلیغات انجام داده‌ایم،» با اشاره به فایل‌های کامپیوتری کوچکی که می‌توانند ردیابی افراد را به صورت آنلاین فعال کنند. فعالیت ها.

سخنگوی FTC از اظهار نظر خودداری کرد.

داستان های بیشتر Cookieegate:


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *