وال استریت ژورنال می گوید که آنها انتظار دارند این جریمه “بزرگترین جریمه ای باشد که تا به حال برای یک شرکت وضع شده است” توسط FTC. بر اساس منابع، این مبلغ 22.5 میلیون دلار است. برای Google، 22.5 میلیون دلار زیاد نیست، اما برای شهرت آنها، فقط یک ضربه دیگر به شهرت “شیطانی نکن” آنها میزند.
این جریمه 16000 دلار برای هر تخلف در روز است که به 22.5 میلیون دلار اضافه میشود.
Google در بیانیهای گفت: «FTC بر روی صفحه مرکز راهنمایی سال 2009 متمرکز شده است… ما اکنون آن صفحه را تغییر دادهایم و اقداماتی را برای حذف کوکیهای تبلیغات انجام دادهایم،» با اشاره به فایلهای کامپیوتری کوچکی که میتوانند ردیابی افراد را به صورت آنلاین فعال کنند. فعالیت ها.
سخنگوی FTC از اظهار نظر خودداری کرد.
داستان های بیشتر Cookieegate: