تقریباً یک ماه پیش، مایر ستوننویس قدیمی نیویورک تایمز را شکار کرد. دیوید پوگ برای کمک به تقویت و ایجاد پوشش خبری فناوری جدید برای سایت. اکنون، او یک ماهی بزرگتر را به زمین آورده است: کیتی کوریک از ABC.
طبق گزارش هالیوود، کوریک در حال مذاکره برای پایان دادن به قرارداد بیش از 40 میلیون دلاری او با شبکه ای که او را در برنامه گفتگوی مصاحبه خود و در بخش های خبری ABC به نمایش گذاشت.
طبق این نشریه، مایر شخصاً کوریک را به خدمت گرفت. او میزبان برنامه مصاحبه خبری خود خواهد بود تا در صفحه اصلی یاهو نمایش داده شود. Couric قبلاً با یک برنامه ویدیویی به نام “Katie’s Take” در یاهو حضور داشته است که عمدتاً مطالب از پیش ضبط شده از برنامه ABC او است.
کوریک، ABC و یاهو به طور رسمی این معامله را تایید نکرده اند، که ممکن است جزئیات آن هنوز نهایی نباشد. با فرض اینکه اینطور باشد، این یک کودتای بزرگ برای رسانه های اینترنتی و به ویژه یاهو است.
ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، محتوا و ویدیوی مارک دار را بهعنوان منطقهای سودآور برای توسعه بیشتر سایت به عنوان بخشی از استراتژی رشد درآمد و تمایز بیشتر میداند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.