اعلانیه
اعلانیه

گزارش: مرورگرهای گوگل کروم و اندروید از IE پیشی گرفتند و به محبوب ترین مرورگرها در ایالات متحده تبدیل شدند

گزارش جدیدی از Adobe Digital فهرست نشان می‌دهد مرورگرهای Google با مرورگرهای کروم و اندروید از Microsoft IE در سهم بازار ایالات متحده پیشی گرفته‌اند. برنده 31.8 درصد از بازار ترکیبی مرورگر دسکتاپ و موبایل، در مقایسه با 30.9 درصد سهم بازار IE.

Adobe ادعا می کند که این افزایش شش درصدی سال به سال برای Google است، در حالی که IE شش درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

Apple’s Safari با 25 درصد از مجموع سهم بازار دسکتاپ و موبایل در رتبه 3 قرار دارد، با این حال بیش از نیمی از سهم بازار تلفن همراه را در اختیار دارد.

تایلر وایت، تحلیلگر ADI، می‌گوید: «پیش‌فرض‌های دستگاه مهم است، امروز سیستم‌عامل موبایل مهم‌تر است و به گوگل و اپل وضعیت پیش‌فرض در Android و iOS را می‌دهد.

US Browser share

گزارش ADI نشان می‌دهد که فایرفاکس موزیلا در حال فرورفتن عمیق است که تقریباً 20 درصد از میزان سهم بازاری که تنها دو سال پیش در اختیار داشت، کاهش یافته است. بدون حضور تلفن همراه، فایرفاکس تنها 8.7 درصد از بازار را در ماه آوریل در اختیار داشت.

برای تجزیه و تحلیل سهم بازار مرورگرها و رشد حسابرسی در شش سال گذشته، ADI داده‌های ناشناس را از وب‌سایت‌های روبه‌روی مصرف‌کنندگان در تعدادی از صنایع جمع‌آوری کرد، استفاده از مرورگر 17 میلیارد بازدید از 10000 وب‌سایت در آوریل و بیش از 1 تریلیون را ردیابی کرد. بازدیدهای مربوط به سال 2008.

IE مایکروسافت همچنان محبوب‌ترین مرورگر دسکتاپ است و 43 درصد از بازار را در اختیار دارد و کروم با بیش از 10 درصد عقب‌تر از IE به عنوان شماره 2 محبوب‌ترین مرورگر دسکتاپ در ایالات متحده است.

سهم بازار مرورگر دسکتاپ:

desktop browser share 2014

با 59.1 درصد، Apple’s Safari دارای بیشترین سهم از بازار مرورگرهای تلفن همراه است و پس از آن مرورگر Android با 20.3 درصد از بازار و Chrome Mobile با 14.3 درصد سهم بازار قرار دارند.

Adobe اشاره کرد که تسلط اپل به تلفن همراه محدود می شود زیرا محبوبیت دسکتاپ آن کمتر از IE، Chrome و Firefox است.

سهم بازار مرورگر موبایل:

mobile browser share april 2014

ADI ادعا می‌کند که افزایش محبوبیت Google در مرورگر نتیجه این است که کاربران می‌خواهند تجربه‌ای ثابت در دستگاه‌های خود داشته باشند.

با تقسیم بازار مرورگرها بین مرورگرهای Google، Microsoft IE، Apple’s Safari و Firefox،
تمارا گافنی، تحلیلگر اصلی Adobe، گفت که بازاریابان دیگر نمی توانند تلاش های توسعه خود را بر روی یک مرورگر متمرکز کنند.

گافنی گفت: «امروز، بازار تکه تکه شده است، چهار بازیگر بزرگ وجود دارد، و بخش خاصی از مخاطبان دیجیتالی از هر یک از آنها استفاده می‌کنند، بسته به اینکه در هر زمان از کدام دستگاه استفاده می‌شود.»


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *