اعلانیه
اعلانیه

گزارش: مدال آوران فیس بوک المپیک 2012 لندن

بازی های لندن 2012 هستند رسماً به پایان رسید و آمریکایی‌ها در صدر مدال‌های 104 قرار گرفتند. اما کدام ورزشکاران و کشورها پس از پایان رسمی بازی ها در فیس بوک بیشترین موفقیت را داشتند؟ Wildfire رشد پایگاه‌های طرفداران را در سراسر فیس‌بوک ایجاد و پیگیری کرد تا مشخص شود دقیقا چه کسی برنده طلای فیس‌بوک شده است.

بزرگترین برندگان قهرمانی تیم ژیمناستیک زنان ایالات متحده بودند. از 10 ورزشکار برتر توسط فیس بوک Fan Base Growth، ژیمناستیک های ایالات متحده 4 مکان را به خود اختصاص دادند. رهبر شماره یک رشد در تمام بازی‌ها به عنوان گابریل داگلاس است که تعداد طرفداران خود را از 14358 به 582912 افزایش داد، یعنی 3960%. مارسل نگوین ژیمناست آلمانی شاهد افزایش 2476 درصدی و شناگر فرانسوی کامیل موفات با افزایش 2320 درصدی سومین رشد را به خود اختصاص دادند. در اینجا 10 ورزشکار برتر از نظر رشد هواداران از 27 جولای تا 12 آگوست آمده است:

ورزشکار طرفداران: 27 ژوئیه طرفداران: 12 آگوست % تغییر
گابریل داگلاس 14,358 582912 3960%
مارسل نگوین 7567 194962 2476%
کامیل موفات 5136 124294 2320%
یانیک آگنل 5672 89739 1482%
مک کیلا مارونی 10208 111835 996%
جوردن ویبر 33651 302653 799%
دانیل نارسیس 7775 67600 769%
چاد لو کلوس 6090 52,532 763%
علی رایسمن 11132 94,304 747%
الکسیس واستین 6774 48638 618%

درگیرترین پایگاه‌های هواداران توسط آمریکایی‌ها رهبری نمی‌شد، بلکه بیشتر تحت سلطه فرانسوی‌ها بود. معیارهای نامزدی ترکیبی از لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها هستند و توسط کامیل موفات از فرانسه رهبری می‌شود و پس از آن ستاره جودو، اتومن پاویا از فرانسه و شناگر فرانسوی یانیک آنل در رتبه سوم قرار دارند. جذاب ترین ورزشکاران این بازی ها عبارت بودند از:

رتبه ورزشکار میزان تعامل
1 کامیل موفات 3.630165844
2 Automne Pavia 3.493200485
3 یانیک آگنل 3.303492472
4 تونی استنگوت 3.159489835
5 کوجی موروفوشی 2.878225256
6 Evi Van Acker 2.347440867
7 Gneto Priscilla 2.036763499
8 جوردن ویبر 1.920499423
9 Didier Dinart 1.814669697
10 مک کیلا مارونی 1.769424942

به طور کلی، فعالیت فیس بوک با 900 میلیون کاربر فعال نسبت به بازی های المپیک قبلی بسیار بیشتر بود. این بازی‌های زمستانی 2010 را بیش از دو برابر کرد و 9 برابر بازی‌های المپیک تابستانی 2008 (100 میلیون) بود. متوسط ​​​​ورزشکار المپیک میانگین رشد صفحه هواداران 36٪ را داشته است.

برندها نیز در طول بازی‌ها شکوفا شدند. شرکت بین‌المللی فناوری اطلاعات Atos افزایش 1217 درصدی را تجربه کرد در حالی که P&G (حامی مالی که کمپین «متشکرم، مامان را اجرا کرد) شاهد افزایش 216 بود. ٪ افزایش، و کوکاکولا 126٪ افزایش داشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *