اعلانیه
اعلانیه

گزارش: فیس بوک برای ارائه تبلیغات محلی-موبایل آماده می شود

بلومبرگ گزارش مبنی بر اینکه فیس بوک در حال آماده شدن برای راه اندازی موبایل- محصول تبلیغاتی مبتنی بر مکان خاص طبق این مقاله، فیس‌بوک این پیشنهاد را که این شرکت برای چندین ماه آزمایش کرده و به مشتریان و CMOهای مختلف نشان داده است، کاملاً تأیید کرده است.

ظاهراً این تنها یکی از چندین ایده محصول تبلیغاتی جدید در حال توسعه در سایت اجتماعی است.

موبایل برای فیس بوک بدیهی است که یک منطقه حیاتی است زیرا تعداد زیادی از کاربران آن به طور فزاینده ای به حساب های خود عمدتاً از طریق تلفن همراه دسترسی دارند. درآمدزایی از طریق موبایل بسیار ضعیف تر از درآمد تبلیغات رایانه شخصی است. تقریباً وجود ندارد و فقط «داستان‌های حمایت‌شده» در فید اخبار تلفن همراه ظاهر می‌شوند – شاید تا زمانی که این محصول جدید تبلیغات تلفن همراه راه‌اندازی شود.

مقاله بلومبرگ در مورد جزئیات محصول تبلیغاتی جدید یا نحوه عملکرد دقیق آن کوتاه است. این همان چیزی است که مقاله می گوید:

یک محصول مبتنی بر مکان از اطلاعاتی که تقریباً 1 میلیارد نفر در فیس بوک به اشتراک گذاشته اند، استفاده می کند، اطلاعاتی که در گذشته در مورد نحوه استفاده این شرکت از داده ها مورد بررسی قرار گرفته است. تبلیغات. فیس بوک در حال حاضر به شرکت ها اجازه می دهد تا تبلیغات را بر اساس کد پستی ارائه دهند و یک محصول تلفن همراه می تواند از داده های زمان واقعی و خاص تر استفاده کند. این شرکت همچنین به کاربران این امکان را می دهد که هنگام ارسال یک به روز رسانی، یک مکان فیزیکی را به اشتراک بگذارند.

این توضیح نشان می‌دهد که چندین پارامتر هدف‌گیری از جمله مکان استفاده می‌شود. فیس بوک باید محتاط باشد و اطمینان حاصل کند که کاربرانش توسط واحدهای جدید “خزیده” نمی شوند. نظرسنجی‌های متعدد مصرف‌کننده نشان می‌دهد که صاحبان گوشی‌های هوشمند در مورد اشتراک‌گذاری اطلاعات موقعیت مکانی دوگانگی قابل توجهی دارند. آن‌ها کاربرد آن را در بسیاری از زمینه‌ها تشخیص می‌دهند، اما همچنان نگرانی‌هایی در مورد “ردیابی” شدن دارند.

فیس‌بوک 500 میلیون کاربر تلفن همراه دارد (تا آخرین گزارش آن). طبق comScore، این شرکت بیش از هر سایت یا برنامه دیگری تعامل تلفن همراه (دقیقه ماهانه) را مشاهده می کند.

منبع: comScore (ژوئن 2012)

فیس‌بوک در زمینه موبایل خریدهایی انجام داده است. در میان آنها قرارداد 1 میلیارد دلاری اینستاگرام و همچنین طیف وسیعی از موارد دیگر برای تقویت قابلیت توسعه تلفن همراه آن است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *