اعلانیه
اعلانیه

فقط سه هفته از اعلام فیس بوک  در مورد  Timeline می گذرد برای برندها تا کنون نتایج بسیار مثبت به نظر می رسد. مطالعه ای از Simply Measured, یک تجزیه و تحلیل اجتماعی و شرکت گزارشگر،  نشان داد که تایم لاین افزایش یافته است تعامل طرفداران، تعامل محتوا و عکس و ویدیو برای برندها. جدول زمانی برای برندها امکان نمایش بصری بسیار بیشتری را برای محتوا، عکس ها و ویدیوها فراهم می کند:

به منظور آزمایش تاثیری که تایم لاین برای برندها داشت، 15 صفحه فن قبل و بعد از تغییر قالب ردیابی شدند. بزرگترین آمار به نفع تایم لاین، میانگین مشارکت در هر پست بود. به طور متوسط ​​همه محتوا 56٪ بیشتر درگیر شد با Timeline:

Simply Measured همچنین برای نشان دادن تفکیک بر اساس نوع محتوای دقیق، عدد را شکست. به‌طور شگفت‌انگیزی، همه انواع محتوا به جز «وضعیت» در سراسر صفحه نمایش داده شد. بزرگترین خیرین تایم لاین عکس ها (افزایش 52 درصدی) و ویدیوها (افزایش 49 درصدی) بودند:

درگیری کلی طرفداران تا 14 درصد افزایش یافته است، یک نشانه عالی برای تایم لاین فیس بوک برای برندها. برای گزارش کامل به Simply Measured مراجعه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *