اعلانیه
اعلانیه

گزارش: تقریبا 90 درصد نگران حفظ حریم خصوصی آنلاین و تلاش برای جلوگیری از تبلیغات

privacy-security-online-computerیک نظرسنجی جدید بر اساس گزارش از Pew مرکز تحقیقات یافته های جالب و چشم گشا در مورد حریم خصوصی آنلاین دارد. در میان آنها، این نظرسنجی نشان می‌دهد که 86 درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده با استفاده از روش‌های مختلف، «گام‌هایی را به‌صورت آنلاین برای حذف یا پوشاندن ردپای دیجیتال خود برداشته‌اند».

بخشی از نظرسنجی مربوط به امنیت آنلاین و سرقت هویت بود که در اینجا به آن نمی پردازم.

به‌رغم تلاش‌هایشان، اکثر پاسخ‌دهندگان (59 درصد) اکنون معتقدند که امکان ناشناس بودن کاملاً آنلاین وجود ندارد. و 68 درصد گفتند که چارچوب قانونی فعلی برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین کافی نیست.

نگرانی در مورد حریم خصوصی ایمیل، مکان

نمودار زیر میزان حساسیتی را که افراد در نظرسنجی در مورد دسته‌های مختلف اطلاعات ابراز کرده‌اند نشان می‌دهد. شایان ذکر است که مکان برای 70 درصد از پاسخ دهندگان یک مورد بسیار یا تا حدودی مهم بود. تاریخچه جستجو و وب خیلی عقب نبود.

Pew location privacy

پاک کردن کوکی ها و تاریخچه مرورگر برای محافظت

نمودار بلافاصله زیر روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی را نشان می‌دهد که مردم برای پاک کردن «ردپای دیجیتالی» خود یا حفظ حریم خصوصی یا ناشناس بودن آنلاین به‌کار برده‌اند. این یافته‌ها برای من قابل توجه بود که اکثریت کوکی‌ها و تاریخچه مرورگرها را پاک کرده‌اند یا کوکی‌ها را غیرفعال کرده‌اند. همچنین این واقعیت قابل توجه بود که اقلیت قابل توجهی (36 درصد) گفتند که از یک وب سایت استفاده نکرده اند زیرا هویت واقعی آنها را درخواست می کند.

Screen Shot 2013-09-05 at 6.14.52 AM

جلوگیری از تبلیغ‌کنندگان، درست پس از هکرها و مجرمان

در نهایت، این پاسخ دهندگان سعی دارند از چه کسانی دوری کنند؟ بعد از «هکرها و مجرمان»، اقلیت قابل توجهی به طور فعال سعی می‌کنند از «تبلیغ‌کنندگان» اجتناب کنند.

Screen Shot 2013-09-05 at 6.14.36 AM

به طور کلی، این نظرسنجی جمعیت بزرگسالی را نشان می‌دهد که از مسائل مربوط به حریم خصوصی (و امنیت) آنلاین بسیار آگاه هستند و برای ایجاد ناشناس بودن بیشتر در موقعیت‌های مختلف اقدام می‌کنند. آنها همچنین معتقدند که دولت باید وارد عمل شود و حفاظت از حریم خصوصی آنلاین را تقویت کند. این یکی از مهم‌ترین نکات این نظرسنجی خواهد بود.

بسیاری از مدیران استارت‌آپ در بحث درباره حریم خصوصی کاربران، پدرانه و مغموم هستند. یافته های این نظرسنجی باید باعث شود که آنها در بسیاری از فرضیات خود تجدید نظر کنند.

همچنین داستان مرتبط ما را از گزارش امروز ببینید، جستجوی حریم خصوصی پایین در فهرست نگرانی های مربوط به حریم خصوصی برای کاربران اینترنت ایالات متحده

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *