اعلانیه
اعلانیه

گزارش: با وجود اشتراک‌گذاری کوچک‌تر دستگاه‌های iOS، ۶۷ درصد از ترافیک اینترنت موبایل را ایجاد می‌کنند

android-apple-iosاخیراً تعدادی گزارش که ادعا می‌کنند iOS (iPhone، iPads) اکثر ترافیک وب تلفن همراه (و تراکنش‌های تلفن همراه) را ایجاد می‌کنند. این به دلیل تسلط و گسترش گوشی های اندرویدی در بازار تا حدودی عجیب است.

در زیر جدیدترین گوشی هوشمند ایالات متحده comScore وجود دارد داده های اشتراک گذاری سیستم عامل. اندروید اساساً 54 درصد از بازار را در اختیار دارد در حالی که اپل 34 درصد است.

به نظر می‌رسد داده‌های شبکه تبلیغات تلفن همراه Millennial این داده‌های comScore را تأیید یا تأیید می‌کند، و نشان می‌دهد دستگاه‌های Android اکثر نمایش‌های تبلیغات تلفن همراه را در شبکه خود ایجاد می‌کنند.

اما Chitika اطلاعات شش ماهه را از شبکه تبلیغاتی خود بررسی کرده است و دریافت که 67 درصد از ترافیک تلفن همراه از دستگاه های اپل است. بخشی از این ممکن است با بالابری که iPad برای iOS فراهم می کند توضیح داده شود. با این حال، آنچه را که اکنون «پارادوکس اندروید» نامیده می‌شود، کاملاً توضیح نمی‌دهد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *