اعلانیه
اعلانیه

گزارش: با توجه به فروش اتحادیه اروپا، آیفون در سه ماهه اول سهم خود را به دست آورد

smartphonesبر اساس داده از Kantar Worldpanel ComTech، آیفون با فروش قوی در اروپا، ژاپن و استرالیا بخشی از بازار را به دست آورده است. در سه ماهه اول 2014. این موضوع در رشد فروش آیفون بهتر از حد انتظار در درآمد سه ماهه هفته گذشته از Apple.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه 43.7 میلیون آیفون فروخته است که به راحتی از برآورد اجماع 37 میلیونی تحلیلگران پیشی گرفته است. با این حال، فروش iPad اپل کمتر از حد انتظار بود.

سهم بازار گوشی های هوشمند

Kantar Q1 smartphone data

منبع: Kantar Worldpanel ComTech (آوریل 2014)

علیرغم گزارش کلی خوش‌بینانه آیفون، Kantar می‌گوید که سهم iOS در بازارهای ایالات متحده و چین در واقع در سه ماه اول سال کاهش یافته است. در پنج بازار عمده اتحادیه اروپا، گوشی‌های مبتنی بر اندروید بیش از 70 درصد سهم بازار را دارند. در چین دستگاه های اندرویدی 80 درصد بازار را در اختیار دارند.

داده‌های ترافیک تلفن همراه کاملاً با ارقام سهم بازار در بالا مطابقت ندارند. ارقام بالا را با داده‌های ترافیک وب تلفن همراه StatCounter در زیر مقایسه کنید (شامل تبلت‌ها نمی‌شود):

ایالات متحده:

  • iPhone: 53 درصد
  • اندروید: 40.7 درصد
  • ویندوز: 1.6 درصد

اروپا:

  • اندروید: 55.8 درصد
  • iPhone: 32.7 درصد
  • ویندوز: 3.5 درصد

چین:

  • اندروید: 67.1 درصد
  • iPhone: 23.4 درصد
  • ویندوز: 1 درصد

یکی از مشاهداتی که Kantar در مورد بازار چین انجام می دهد این است که “دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگتر از 5 اینچ 40 درصد از فروش گوشی های هوشمند در ماه مارس را تشکیل می دهند.” به طور گسترده انتظار می رود که اپل در اواخر سال جاری یک یا نه دو مدل آیفون با صفحه نمایش بزرگتر عرضه کند. این دستگاه‌های نمایشگر بزرگ‌تر همچنین می‌توانند باعث افزایش سهم بازار جدید شوند.

Kantar گزارش داد که گوشی‌های ویندوزی ساخت نوکیا در سه ماهه گذشته تحت رقابت شدید در پایین‌ترین حد طیف قیمت اندروید، متضرر شدند. مایکروسافت اکنون مالک بخش سخت افزار نوکیا است. خرید 7 میلیارد دلاری هفته گذشته رسماً بسته شد.

کانتار می‌گوید این داده‌های سهم بازار مبتنی بر “بزرگ‌ترین پنل ردیابی تلفن همراه با تحقیقات مستمر در نوع خود در جهان است.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *