اعلانیه
اعلانیه

کمپین #ReciTweet هلمن دستور العمل هایی را برای رفع ناامیدی «در یخچال چیست» ارائه می دهد

همه ما آنجا بوده ایم. ایستادن در مقابل یخچال خود، به داخل خیره شده امیدوار است که چیزی خوشمزه به طور جادویی خود را نشان دهد. بسیار خسته کننده است، اما راه حلی وجود دارد. نه، این شبیه ساز در Enterprise نیست. این ReciTweet از Hellmann است.

hellmanns_recitweet

هلمن با همکاری با Ogilvy & Mather Brazil، ReciTweet را ایجاد کرد، یک کمپین هشتگ توییتری که به نجات گوزن های گرسنه در چراغ های جلو یخچال در برزیل یا با توجه به دسترسی اینترنت، هر کسی در هر کجای دنیا آمد.

با ReciTweet، تنها کاری که گاوکرهای یخچال ناامید باید انجام دهند این است که برخی از موادی که در یخچال خود دارند همراه با هشتگ #preparapramin (که به زبان پرتغالی “برای من آماده کن” است) توییت کنند. پس از انجام این کار، هلمن با دستور العملی پاسخ می دهد که می توان از آن مواد تهیه کرد. ReciTweet به دستور العمل های Unilever’s Recepedia.com دسترسی پیدا می کند.

با در نظر گرفتن اینکه شخصی مجبور نیست راه خود را از طریق فروشگاه برنامه برای یک برنامه دستور پخت رد کند یا حتی جستجوی Google انجام دهد به این امید که چیز شگفت انگیزی ظاهر شود، بسیار مبتکرانه است. نه، فقط یک توییت ساده با هشتگ.

آیا این کمپین موفقیت آمیز بود؟ اوگیلوی اینطور فکر می کند. این کمپین با نرخ تعامل بالاتر از میانگین ملی برزیل و 82500 تعامل در یک روز به 22 میلیون بازدید دست یافت.

گاهی اوقات، این ساده ترین چیزهاست که مفیدترین تجربه کاربر را ارائه می دهد و بهترین نتایج را به دست می آورد.

]http://youtu.be/1PcgVeU652k[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *