اعلانیه
اعلانیه

کمتر از نیمی از بازاریابان دیجیتال می گویند که در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند

adobe-logo-180pxدر یک نظرسنجی تا حدودی هشیارکننده از 1000 بازاریاب ایالات متحده، تنها 48 درصد از کسانی که به عنوان “بازاریابان دیجیتال” شناخته شده بودند، گفتند که در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند. و حتی کمتر به گروه خود فکر می کنند: فقط 40 درصد فکر می کنند که همکاران تیم آنها در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند.

مطالعه، با عنوان پریشانی دیجیتال: چه چیزی حفظ می‌کند Marketers Up At Night توسط Adobe سفارش داده شده و توسط Edelman Berland تولید شده است.

با این حال، از آمارهای حتی افسرده‌کننده‌تر مانند این واقعیت که تنها 9 درصد از پاسخ‌دهندگان کاملاً موافق هستند که بازاریابی دیجیتالی آنها کار می‌کند یا اینکه تنها یک سوم گفتند شرکت‌هایشان در بازاریابی دیجیتال مهارت بالایی دارند، امیدهای روشن‌تری از سوی بازاریابان به وجود می‌آید. در شرکت‌هایی که در حال اجرای رقبای خود هستند – آنلاین و غیرفعال.

بازاریابان در شرکت‌های با عملکرد بالا بیش از دو برابر احتمال دارد که شرکت‌هایشان را در بازاریابی دیجیتالی ماهر ارزیابی کنند تا در شرکت‌های با عملکرد پایین.

70 درصد از افراد با عملکرد بالا می‌گویند که می‌دانند کدام کانال‌های بازاریابی مؤثرتر هستند، در حالی که تنها 52 درصد از افراد با عملکرد پایین می‌دانند.

شرکت‌های با عملکرد بالا نیز بیشتر در دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. در حالی که 60 درصد از همه بازاریابان شرکت‌کننده در نظرسنجی انتظار دارند شرکت‌هایشان سرمایه‌گذاری‌های خود را در فناوری بازاریابی دیجیتال در سال جاری افزایش دهند، هفتاد و یک درصد از افراد با عملکرد بالا گفتند که شرکت‌هایشان امسال در برنامه‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری بیشتری دارند در حالی که تنها 52 درصد در میان افراد با عملکرد پایین تنها 52 درصد است.

شرکت‌های با عملکرد بالا همچنین در استخدام کارکنان دیجیتال و سرمایه‌گذاری در فناوری بازاریابی دیجیتال از شرکت‌های با عملکرد پایین‌تر پیشی می‌گیرند.

Higher performing companies investing more in digital marketing

مطالعه کامل برای دانلود موجود است اینجا [PDF].


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *