اعلانیه
اعلانیه

کانال هواشناسی برنامه جدیدی را با ارسال بی‌درنگ وحشیانه و شیرین کاری صفحه‌نمایش سبز دیوانه معرفی کرد

3-2_OVERCAST_NY

این هفته کانال آب و هوا یک برنامه برای آیفون. برای کمک به ایجاد آگاهی برای راه‌اندازی، The Weather Channel با BBDO New York همکاری کرد تا کمپینی ایجاد کند که روش‌های کمتر از روش‌های سنتی را برای معرفی برنامه جدید و همچنین نشان دادن طراحی جدید آن و تقویت بیشتر موقعیت The Weather Channel در فضای پیش‌بینی آب‌وهوا را در خود جای دهد. .

ابتدا، BBDO پست‌های وحشی و بی‌درنگ ایجاد کرد که از یک رسانه ثابت برای تقویت دقت پیش‌بینی‌های کانال آب‌وهوا استفاده می‌کرد. پوسترها شبیه پوسترهای فیلم “به زودی” چاپ شده بودند که آب و هوای خاص هر شهر را در سه روز پیش بینی می کردند. پوسترهایی ساخته و در عرض چند ساعت نصب شد تا صحت پیش بینی هوا را نشان دهد. پوسترها در شیکاگو، لس آنجلس و نیویورک ظاهر شدند.

6-5_APRIL24

4-3_Sunny_and_chilly_NY

5-4_WINDY_city_chicago

1-0_Storm_city_pdf5

2-1_Beautiful_day_LA

بعد، The Weather Channel یک شیرین کاری روی صفحه نمایش سبز اجرا کرد. بازیگرانی که لباس سبز پوشیده بودند، هواشناسان را در هنگام پخش زنده صبحگاهی AMHQ و Weather Channel با ترفندهایی مانند قلقلک دادن با پر یا ارائه پاپ کورن شناور به آنها غافلگیر کردند… همگی به این منظور نشان می‌دهند که چگونه برنامه جدید «یک چیز کاملاً جدید» ارائه می‌کند. راهی برای به هم ریختن آب و هوا.”

]http://youtu.be/_uk_b0Yr-R0[/youtube]

فراتر از این، کمپین شامل یک عنصر تجربی نیز خواهد بود. این آخر هفته، در بازار چلسی نیویورک، BBDO یک غرفه هواشناسی تعاملی راه اندازی خواهد کرد که در آن مردم این فرصت را خواهند داشت که یک روز هواشناس باشند و با برنامه بازی کنند. بهترین ویدیوها در کانال آب و هوا نمایش داده می شود. این غرفه در  جمعه 25 آوریل و شنبه 26 آوریل برای عموم باز خواهد بود.

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *