همراه با هرزنامه و بدافزار، تبلیغات بد – خواه برای کالاهای غیرقانونی یا تقلبی، ارائه بدافزار یا تلاش برای کلاهبرداری از کاربران – یک بلا در اینترنت است، اعتماد را از بین می برد و محیط را برای بازاریابان قانونی مسموم می کند.
>
چند ماه پیش، مردم برخی از بزرگترین فروشندگان تبلیغات اینترنتی – AOL، Google، Facebook و Twitter – شروع به صحبت در مورد همکاری برای مبارزه با این مشکل جهانی کردند. نتیجه Ads Integrity Alliance است، یک ابتکار صنعتی امروز که تحت حمایت StopBadware غیرانتفاعی راه اندازی شد و همچنین شامل دفتر تبلیغات تعاملی (IAB).
این اعضای منشور قصد دارند به چند روش مختلف همکاری کنند. اول، آنها برای توسعه و به اشتراک گذاری تعاریف تبلیغات بد، ارائه توصیه های خط مشی صنعت و ایجاد بهترین شیوه ها کار خواهند کرد. آنها همچنین اطلاعاتی را در مورد بازیگران بد خاص، که ممکن است در حال خرید تبلیغات در میان فروشندگان مختلف باشند، به اشتراک خواهند گذاشت. آنها همچنین با سیاست گذاران و سازمان های مجری قانون ارتباط برقرار خواهند کرد تا آنها را در جریان روندها قرار دهند.
اگرچه شرکتها و سازمانهای درگیر، به غیر از خود StopBadware، همگی فروشندگان تبلیغات هستند یا نماینده فروشندگان تبلیغات (IAB) هستند، ماکسیم واینستین، رئیس و مدیر اجرایی StopBadware گفت که آنها همچنین برای جذب گروههای حامی مصرفکننده تلاش خواهند کرد. اطمینان حاصل کنید که صدای مصرف کننده بخشی از بحث است.
واینستاین گفت: «این در نهایت در مورد محافظت از کاربران است.
واینستین میگوید اعضای منشور سیاستها و فرآیندی را برای پیوستن سایر شرکتها و سازمانهای غیرانتفاعی به اتحاد ارائه خواهند کرد.
برای فروشندگان تبلیغات، این روشی نیز برای متقاعد کردن سیاستگذاران، مجریان قانون و عموم مردم است که میخواهند کاری در مورد این تبلیغات بد انجام دهند. بسیاری از منتقدان بر این باورند که فروشندگان تبلیغات انگیزه مالی برای پذیرش تبلیغات از هر کسی که می آید دارند – بنابراین آنها از پیدا کردن افراد بد انگیزه نمی گیرند.
Google شرکتی است که بیشترین انتقاد و اقدامات قانونی را در این زمینه دریافت کرده است. این شرکت اخیراً موافقت کرد که مبلغ 500 میلیون دلار برای حل و فصل یک پرونده بپردازد. شامل تبلیغات غیرقانونی دارویی همچنین به دلیل آگهی هایی که پوششی برای قاچاق انسان. در جنبه مثبت روابط عمومی، به کمک کرده است. ردیابی و لغو حساب های کلاهبرداران وام مسکن.
در تمام این موارد، Google تاکید کرده است که به نفع خود است برای خلاص شدن از لیست تبلیغاتی خود از دست بازیگران بد، برای افزایش سطح اعتماد مصرف کننده – و در نتیجه کلیک ها و تبدیل ها برای مشاغل قانونی.
ابتکار جدید یک حضور وب را در AdsIntegrityAlliance.org راه اندازی کرده است و در جستجوی یک مدیر برنامه پاره وقت برای ادامه کار و کمک به رشد سازمان.