اعلانیه
اعلانیه

smartphonesدر اوایل این ماه، Pew پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی (براساس داده‌های نظرسنجی) گزارش کرد که گوشی‌های هوشمند در دست 53 درصد از دارندگان تلفن همراه ایالات متحده است.

امروز Nielsen دنبال کرد، اعلام این است که 49.7 درصد از مشترکان تلفن همراه گوشی هوشمند دارند. طبق گفته نیلسن، تقریباً 48 درصد دستگاه‌های اندرویدی دارند، در حالی که 32 درصد دارای آیفون هستند. 20 درصد دیگر دارای RIM، ویندوز و غیره هستند.

داده‌های نیلسن نیز بر اساس نظرسنجی‌های مصرف‌کننده است، البته با نمونه‌ای بزرگ‌تر از مورد استفاده Pew. با این حال، داده‌های نظرسنجی Pew به گونه‌ای جمع‌آوری می‌شوند که قرار است نماینده جمعیت بزرگ‌تر باشد.

در مقابل، comScore می گوید که مالکیت گوشی های هوشمند ایالات متحده 43 درصد است. این عدد اکنون بسیار دورتر است و با ارقام نیلسن و پیو فاصله زیادی دارد. چگونه آن را حساب کنیم؟ من فکر می کنم comScore نادرست است و اکنون می توانیم با اطمینان بگوییم که نیمی از جمعیت تلفن همراه ایالات متحده دارای گوشی هوشمند هستند.

اما از نظر تعداد واقعی افراد چه معنایی دارد؟

تا ژوئن 2011، گروه تجاری بی سیم CTIA گفت 322.8 میلیون “اتصالات مشترک بی سیم” در ایالات متحده – بیشتر از کل جمعیت. برخی افراد به وضوح دو یا چند حساب دارند. به نوبه خود، comScore از پایگاهی متشکل از 234 میلیون دارنده تلفن همراه 13 ساله و بالاتر استفاده می کند.

چهار اپراتور عمده تلفن همراه ایالات متحده در مجموع تقریباً 300 میلیون مشترک دارند. کل جمعیت ایالات متحده 312 میلیون نفر است. ما نمی دانیم چند نفر چند حساب دارند، اما حدس من این است که بخش نسبتاً کوچکی از کل جمعیت تلفن همراه است.

واضح است که پایه comScore 234 میلیونی بسیار کوچک است و عدد CTIA (باز هم بیشتر از جمعیت ایالات متحده) بسیار بزرگ است. اگر فرض کنیم سخاوتمندانه 20 درصد از جمعیت تلفن همراه ایالات متحده دو حساب دارند – این رقم احتمالاً بسیار بیشتر از واقعی است – آنگاه پایه مناسب چیزی در حدود 257 میلیون می شود.

نیمی از این 257 میلیون، 128 میلیون نفر با تلفن های هوشمند در ایالات متحده خواهند بود.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *