اعلانیه
اعلانیه

پینترست 100 میلیون دلار از راکوتن ژاپن سرمایه دریافت می کند که اکنون 1.5 میلیارد دلار ارزش دارد.

سومین شبکه اجتماعی بزرگ، Pinterest، یک سرمایه گذار اصلی را در خود شناسایی کرده است. با توجه به AllTh دور بودجه بسیار مورد رقابت ingsD. شرکت تجارت الکترونیک ژاپنی، Rakuten، “بیش از 50 میلیون دلار در یک دور 100 میلیون دلاری” سرمایه گذاری خواهد کرد. این دور سرمایه گذاری کل، ارزش Pinterest را 1.5 میلیارد دلار خواهد کرد.

مشارکت از یک پیشنهاد و از دیدگاه توسعه جهانی منطقی است. Pinterest از پیوندهای وابسته برای درآمد و پیشبرد تجارت خودداری کرده است. در سایت گام بعدی منطقی است. با گسترش جهانی، Rakuten بیانیه زیر را در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشر کرد:

این بودجه به Pinterest اجازه می دهد تا به بهبود خدمات خود و گسترش جامعه خود در سطح جهانی ادامه دهد. این سرمایه‌گذاری همچنین آغاز یک مشارکت استراتژیک بین Rakuten و Pinterest برای کمک به گسترش در ژاپن و 17 بازار جهانی دیگر Rakuten است.

اکتبر گذشته یک دور 25 میلیون دلاری پینترست را 200 میلیون دلار ارزیابی کرده بود. تنها هفت ماه بعد، ارزش Pinterest 750٪ افزایش یافته است. Rakuten با بیش از 10000 کارمند در سراسر جهان در تجارت الکترونیک پیشرو است.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به مراجعه کنید AllThingsD.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *