اعلانیه
اعلانیه

در حالی که واضح است که فیس بوک MVP سال 2011 است، برخی از بازیکنان اجتماعی جدید و جالب در سال 2011 گام های مهمی به جلو برداشتند.  برخی از سایت های اجتماعی از بین رفت در سال 2011،  اما Google+، Tumblr و دیگران در این سال شاهد رشد بسیار خوبی بودند. یکی از شگفت‌انگیزترین موفقیت‌ها، Pinterest بوده است، پین‌بورد آنلاینی که اشتراک‌گذاری اجتماعی را ساده می‌کند.

یک گزارش اخیر از Experian Hitwise رشد عظیمی را نشان می‌دهد که در پایان اتفاق افتاد از سال. هفته گذشته پینترست در مجموع نزدیک به 11 میلیون بازدید داشت که 40 برابر تعداد بازدیدکنندگان در ماه ژوئن بود. مخاطبان زن (58 درصد مخاطبان) و جوان تا میانسال را با 59 درصد بازدیدکنندگان در جمعیت 25 تا 44 ساله انتخاب می کنند.

برخی از سایت های مشابه برای تماشا در سال 2012 عبارتند از Polyvore، Svpply و Wanelo. برای جزئیات کامل گزارش، گزارش Experian Hitwise را ببینید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *