اعلانیه
اعلانیه

پس از مشاهده این ویدیوی شگفت انگیز، می خواهید به بیابان سوئد بروید

poetic_summerhouse

کمپین‌های بازاریابی از سوی مشاوران املاک که تلاش می‌کنند خانه‌ها را بفروشند، وقتی نوبت به خلاقیت می‌رسد، در پایین‌ترین حد خود قرار دارند. به هر حال، این شبیه به یک فروشنده خودرو است که فلز را جابجا می کند. آنها به ماشین واقعی اهمیت نمی دهند. تنها چیزی که آنها به آن اهمیت می دهند این است که چیز را از زمین خارج کنند (یا در مورد خانه، واگذاری آن به شخص دیگری).

کمپین‌های بازاریابی از سوی افرادی که سعی در فروش هر چیزی دارند، معمولاً شبیه تبلیغات اطلاعاتی آخر شب است که توسط یک کودک پنج ساله شلیک می‌شود که به تازگی یک قوری قهوه را پایین آورده است. بنابراین وقتی این ویدیو را با عنوان تابستانی شاعرانه دریافت کردیم، پر از ترس شدیم. تلاشی برای فروش خانه ای دورافتاده در سوئد – که در حال حاضر متعلق به آن اینگوولد است – که یک سال بدون نتیجه در بازار وجود دارد.

این ویدئو که توسط خلاق مستقل کنت کادمن ساخته شده است، یک شاهکار شاعرانه است که در مورد خانه ای “محاطره شده توسط صنوبر و کاج” صحبت می کند که “فقط” 180 کیلومتر با کپنهاگ فاصله دارد. با صدایی که قرار است شبیه لیام نیسون به نظر برسد (خوب، حداقل این چیزی است که سازندگان به ما گفته اند)، این ویدیو انسان را به حالت آرامی از سعادت می برد که تنها در نوع بیابان دور افتاده ای که این خانه به آن مشرف است، تجربه می کند.

هنگامی که حال و هوای شادی به وجود می‌آید، لیام نیسون ما صدایی شبیه به صدا می‌دهد: «خانه‌ای در سوئد نه چندان دور از یک دریاچه جادویی وجود دارد که با ردپای حیوانات تازه از حیات وحش در اطراف 3000 متر مربع درختانی که زمزمه می‌کنند، به هم متصل شده‌اند. در تضاد شدید با آسمان آبی تیره قرار بگیرید. نیرویی بی اشتباه که با میل سیری ناپذیر به نشستن در جنگل…بدون پیراهن…در حین خواندن کتاب، شناختی را شکست می دهد.”

این ویدئو، که به‌سبک آزاد بدون استوری‌برد یا فیلمنامه گرفته شده است، با پیوندی به صفحه فیس‌بوک خاتمه می‌یابد. /a> که در آن می توانید تاریخچه خانه را بخوانید، تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و از مالک سؤال بپرسید.

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *