اعلانیه
اعلانیه

هند تحقیقات رسمی ضد تراست علیه گوگل را آغاز کرد

بر اساس رویترز کمیسیون رقابت هند (CCI) یک تحقیق رسمی ضد انحصار علیه Google آغاز کرده است. این مقاله گزارش می‌دهد که CCI شکایتی دریافت کرده است مبنی بر اینکه گوگل یک «قوانین رقابت» هند را «نقض» کرده است. اما این قانون و اصل شکایت مشخص نشده است.

Google به رویترز گفت که با CCI همکاری می کند و مطمئن است که هیچ مقررات هند را نقض نکرده است.

این صرفاً آخرین دردسر حقوقی Google در هند است. این کشور همچنین سعی کرده است قوانین سانسور تهاجمی را بر Google تحمیل کند که از Google می‌خواهند هر محتوایی را که افراد، گروه‌ها یا دولت «توهین‌آمیز» یا «مشکله» می‌دانند مسدود یا حذف کند.

علاوه بر اقدام هند، Google در حال مذاکره برای حل و فصل “نگرانی” ضد انحصار اتحادیه اروپا برای جلوگیری از اقدام رسمی است. FTC ایالات متحده در حال بررسی یک پرونده ضد تراست علیه گوگل است. آرژانتین و کره جنوبی نیز در حال حاضر در حال انجام تحقیقات ضدتراست علیه گوگل هستند.

طبق داده‌های 2009 comScore سهم گوگل 8 درصد از بازار جستجوی هند است. به احتمال زیاد سهم جستجوی گوگل در هند امروز در سطح یا بالاتر از آن باقی مانده است. در ژوئن 2011، comScore گزارش داد که هند تقریباً 73 میلیون کاربر اینترنت از جمعیت 1.2 میلیاردی دارد.

بر اساس comScore، جستجو پرکاربردترین دسته آنلاین در هند است. هشتاد و هفت درصد از هندی‌های آنلاین از جستجو استفاده می‌کنند که نفوذ کمی بیشتر از میانگین جهانی (85 درصد) است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *