اعلانیه
اعلانیه

همه توسعه دهندگان از قوانین جدید API توییتر متنفر نیستند

twitter-logo-2012-new گرد و غبار هنوز در مورد اخبار دیروز که توییتر آماده سازی API جدید برای انتشار در آینده نزدیک. و در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان بلافاصله قوانین جدید توییتر را مورد انتقاد قرار داد، همه از تغییرات عصبانی نیستند.

Aaron Gotwalt، که یکی از بنیانگذاران CoTweet منقرض شده است، امروز صبح در توییتر گفت که فکر می کند قوانین جدید API برای توسعه دهندگان دوستانه هستند.

اگر با آن آشنایی ندارید، CoTweet ابزاری بود که به برندها (معمولاً با افراد متعددی که بر چندین حساب نظارت می‌کنند) کمک می‌کرد تا حضور خود را در توییتر مدیریت کنند.

جیمز پیتر، یکی از بنیانگذاران 89n – شرکتی که در پشت ManageFlitter، یک ابزار مدیریت حساب توییتر که بیش از یک میلیون کاربر دارد، گفت: امروز که شرکت او فکر می‌کند تغییرات توییتر “زیبا” هستند خوب است.”

مفیدترین نقاط پایانی API (نمایش توییت، نمایش نمایه، جستجوی کاربر و جستجوی کاربر) به طور چشمگیری به 720 تماس در هر نقطه پایانی، به ازای هر کاربر، در ساعت افزایش خواهد یافت. این امکان استفاده های جدید هیجان انگیز از API را فراهم می کند – در حال حاضر محدودیت ها 350 تماس به ازای هر کاربر در ساعت در تمام نقاط پایانی است. به ویژه این تغییر میزان داده‌های نمودار اجتماعی را که یک برنامه به‌موقع می‌تواند در مورد یک کاربر به آن دسترسی داشته باشد، به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

پیتر ادامه می‌دهد که اعلامیه توییتر به ما امنیت، درک و بستر بهتری برای ادامه سرمایه‌گذاری در API توییتر می‌دهد.

در پست دیروز خود درباره قوانین جدید API، به واکنش سریع پل حداد، خالق کلاینت محبوب (و عالی) توییتر، Tweetbot. حداد در یک پست وبلاگ امروز پیام خود را “نترس” گسترش داد و گفت که محدودیت‌های نرخ پایانی جدید هستند. احتمالاً یک چیز خوب برای کاربران:

ما در واقع انتظار داریم که این شانس گیر افتادن در “زندان توییتر” را به حداقل برساند. به عنوان مثال، اگر بیش از 60 بار در یک ساعت خط زمانی خود را بازخوانی کنید، همچنان می‌توانید پست ارسال کنید یا پیام ارسال کنید. به طور کلی، با فرض ثابت ماندن اعداد لیست شده در سمت توییتر، این باید تجربه کاربری بهتری را به طور کلی ایجاد کند.

از سوی دیگر، حداد بیشتر از چیزی که خشم جامعه توسعه دهندگان را برانگیخته بود انتقاد می کرد: محدودیت های کاربری که توییتر اعلام کرد. این محدودیت‌ها احتمالاً بر برخی برنامه‌های جدید/اخیر تأثیر می‌گذارد و توسعه‌دهندگان را از ایجاد برنامه‌های جدید در پلتفرم توییتر منصرف می‌کند. حداد می‌گوید «نمی‌توانم بگویم که از بازی‌های ملی هیجان‌زده هستم» و «ترجیح می‌دهم رویکرد دیگری ببینم». بسیاری از توسعه دهندگان با آن موافق هستند.

برای من، متعادل‌ترین و واقع‌بینانه‌ترین واکنشی که به اخبار دیروز دیده‌ام، از دن فرومر در ReadWriteWeb.

شنیدن صحبت شرکت های رسانه ای در مورد “مقیاس” یا “دسترسی”، به ویژه در مورد فرصت های تبلیغاتی، معمول است. در مورد توییتر، باید تا حد امکان افرادی را داشته باشد که توییتر را در محیط خود می‌خوانند تا بیشترین میزان ممکن را برای تلاش‌های فروش تبلیغاتی‌اش به دست آورد. دیگر برای توییتر مطلوب نیست که کاربرانش در جای دیگری باشند، جایی که توییتر کنترل کمی بر کیفیت تجربه کاربری آنها یا تبلیغاتی که می بینند دارد.

سخت است که توییتر را به دلیل تمایل به رشد کسب و کارش مقصر بدانیم، اما به عنوان کاربران توییتر، باید امیدوار باشیم که راهی برای ایجاد تعادل بین نوآوری و خلاقیت بیابد – نوعی که اغلب در برنامه های شخص ثالث یافت می شود و نه در محصولات خود توییتر. – با خط پایین.

پست اسکریپت: در حین تحقیق در مورد این مقاله، با OneLouder – توسعه‌دهنده برنامه‌های سرویس گیرنده توییتر Slices، SportCaster و دیگران – تماس گرفتم تا به قوانین API جدید توییتر واکنش نشان دهم. ما نتوانستیم از طریق تلفن وصل شویم (تقصیر من)، اما رئیس شرکت ایوان کانوی افکار خود را منتشر کرده است. در وبلاگ شرکت. مانند توسعه دهندگان ذکر شده در بالا، کانوی از تغییرات عصبانی نیست.

“… در حالی که برخی محدودیت‌ها از سوی توییتر وجود دارد، امروز با راهنمایی رسمی آنها راحت‌تر هستیم. برای مثال، به نظر می‌رسد توییتر در الزام برنامه‌ها برای نمایش عملکردهای اصلی توییتر سختگیرانه عمل می‌کند. این چیزی است که ما همیشه سعی کرده ایم در مورد آن خوب باشیم و ادامه خواهیم داد. همچنین برخی از مزایای واقعی مانند بهبود محدودیت‌های نرخ و شفاف‌سازی ساده‌تر قوانین بازی وجود دارد.

ما به اکوسیستم توییتر متعهد هستیم.

او ادامه می‌دهد که «محدودیت‌هایی که توییتر اعمال کرده است به ما فضای رشد می‌دهد.»


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *